11. okt. 2012

Der er vitaminer i luften...

(Dette indlæg er sponsoret- læs mere under ETIK)

Min kære barndomsveninde og jeg elskede at køre med hendes far i hans 2cv. Det fede var nemlig den helt vilde affjedring i bagsæderne, som gjorde at vi af og til stødte på loftet, når vi kørte over bumpene på de små landeveje. Hvad der ikke var så fedt ved disse ture var, at bilen var meget utæt, så når der blev spredt gylle på markerne sved det i næsen. Der er vitaminer i luften, piger! sagde min venindes far altid, og jeg mindes at jeg faktisk troede lidt på, at det var sundt at snuse gyllelugten ind?! Idag er jeg dog mere tilhænger af at indtage vitaminer gennem maden og supplere med vitaminpiller. Så da jeg fik tilbudt en Familiepakke fra LIVOL, takkede jeg pænt ja.(Der var også en flaske D-dråber med, men de er sendt videre til en veninde, der får brug for dem lige om snart:-))



Hele familien spiser en pille hver morgen, og glemmer jeg det, minder børnene mig helt sikkert om det. De elsker duften og smagen af TuttiFrutti... Ida har vi forklaret hvorfor det er vigtigt at være dækket ind med vitaminer, men Oskar ser det nok mere som et stykke "morgenslik" :-)

Fie

2 kommentarer:

  1. Ja, husker godt det med at jeg som barn selv syntes at vitaminpillerne smagte som slik- og min datter ligeledes. Så er det jo ingen sag at få i dem, og der er god samvititghed hele vejen rundt:-) Knus Heidi

    SvarSlet
  2. Nå, så kan jeg ikke tigge dine D-dråber ;-) Godt jeg selv er blevet tilbudt en pakke vitaminer og at Marianne har sagt at jeg må få hendes, he he.

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...