10. okt. 2012

Halloween hos DreamParty.dk...

Den (u)hyggelige tid nærmer sig, og herhjemme er vi lidt forsigtige med at sprede al for meget uhygge. Oskar og Ida bliver nemlig skræmte, bare ved at lege, at vi er spøgelser?! Så vi hygger i stedet med Halloween sysler.
Jeg er ikke bleg for at indrømme, at jeg også køber mig til  lidt Halloween stemning. Og  det kan man bl.a. gøre hos DreamParty.dk, som har været så søde at sponsorere en præmie til blogtræffet.Præmien består at et Boo! Halloween sæt og et par lækre ting til cupcake-bagningen. Kig lige forbi siden, for den er smækfyldt med de fineste ting...
F.eks disse skønne papkrus...

Tallerkener...
Det fineste Cupcake Kit...
Og sidst men ikke mindst-stribet icing!


Der er ihvertfald Halloween tilbehør til den vildeste Halloween fest!


På mit Halloween board på Pinterest har jeg over længere tid samlet idéer og inspiration til alverdens syslerier, bl.a. dem her...

             Indpakningspapir, som kan downloades her


Fine figurer til leg, skabelon kan downloades her



Idéen til isterninger fik jeg her


Er jeg mon den eneste, der synes at Halloween er en kærkommen tradition i denne mørke tid?!

1 kommentar:

  1. Nej jeg synes altså også Halloween er en fin tradition. Det er alt for tidligt med jul for min smag, så det er helt perfekt med lidt Halloweenhygge :-)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...