16. okt. 2012

Kunst på bøjle... + blogetik

På vores gæstetoilet hænger nu et tryk fra Boligmagasinet, som jeg ikke vidste hvor skulle hænge. 




I stedet for masking tape, som ellers er flittigt brugt herhjemme hænger det nu på en lille bøjle (Se bort fra den rå skrue- den sad der i forvejen...). Idéen er ikke min, men jeg har glemt hvor jeg har set det før?!
Som jeg vist har skrevet om tidligere, er gæstetoilettet et af de rum, som jeg har der allersværest med. Og efter jeg tog det følgende billede slog det mig hvorfor (måske?). Jeg hader(!) bordpladen på skabsmøblet fra IKEA. Måske man skulle prøve at beklæde den med noget folie?- gode idéer til at camouflere den modtages gerne:-)



Den seneste tid (bl.a. her og her) har der været en del skriverier om sponsorerede indlæg. Jeg har derfor lavet en side på bloggen, hvor jeg skriver lidt om etik på bloggen. Kig gerne forbi...

Fie

12 kommentarer:

  1. Ej hvor en god idé... jeg har samme tryk til at ligge, men har desværre ikke sådan en fin bøjle.

    Da jeg besøgte dig, var jeg ellers netop imponeret af, at der selv på toilettet var så fint dekoreret! - men kan da egentlig godt se at det ikke er den aller fedeste bordplade... men den er jo ikke så stor, kan den ikke ret billigt udskiftes?

    SvarSlet
    Svar
    1. Bøjlen fik jeg gratis i den lokale genbrug- der må da være en ude ved Jer også?! Der er desværre ingen penge på boligfornyelseskontoen, så den grimme plade må dækkes med masking tape, som jeg har masser af ;-)

      Slet
  2. Jeg tænkte præcis det samme som Christina da jeg besøgte dig, hvor er der fint dekoreret på gæste toilettet. Og sjovt du skriver om det lige nu, for jeg går selv og overvejer hvad jeg skal pynte med på vores gæstetoilet, for det er sgu da meget godt med lidt at kigge på når man sidder der på tønden ;-) Lige nu er der nemlig ret kedeligt derude.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig til at besøge dit gæstetoilet på tirsdag, og se hvad du har fundet på:-)

      Slet
  3. Det er er en rigtig fin idé med den bøjle =)

    SvarSlet
    Svar
    1. Alternative løsninger giver ofte et pift til indretningen:-)

      Slet
  4. Det er nogenlunde samme bordplade som vi har i vores køkken og jeg hader den også! Vi har fundet ud af, at det kan lade sig gøre at male det med det rigtige maling. Men ellers koster en ny plade jo ikke alverden :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Måske er den som den er, fordi den bare ikke irriterer mig nok. For det er jo også noget af et arbejde at male den / ombetrække den med folie...

      Slet
  5. Sjovt jeg synes også der var så hyggeligt ;-) og så elsker jeg de prints der følger med i bladene, fint til væggene helt gratis er tommelop her ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Free prints er også TOMMELOP her!- fedt udtryk!

      Slet
  6. Ser superfint ud - jeg vil da lige overveje også at lave en fane med min blogetik.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg bliver altså lidt påvirket af debatten, og ønsker ikke at læserne skal føle sig "snydt" til at læse et sponsoreret indlæg Samtidig vil jeg gerne vise, at jeg er selektiv i forhold til, hvad jeg mener jeg kan stå inde for...

      Slet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...