18. okt. 2012

Mini Give Away...

Bloggen har rundet 250 faste læsere, og det synes jeg er meget overvældende og dejligt! Derfor vil jeg gerne fejre Jer ved at skyde en lille lynhurtig Give Away igang... 






Præmien er et saml-selv sæt med de fineste dyr, og er et hyggeligt kreaprojekt til de mørke eftermiddage og aftener, vi går i møde.Har du lyst til at være med, så læg en kommentar nedenfor og husk e-mailoplysninger (hvis du ikke har en blog), så jeg kan kontakte dig hvis du vinder! Vinderen trækkes søndag den 21.oktober kl.21:-)

Fie

35 kommentarer:

  1. Dem har Alexander et godt øje efter - og vi kunne godt bruge lidt krea til denne kolde tid.

    Og stort tillykke med de 250 læsere - SEJT!

    SvarSlet
  2. Tillykke med alle læserne hvor er det flot! Og rigtig fin give away :-) min mail har du ;-)

    SvarSlet
  3. Tillykke! :-) jeg vil gerne være med.
    Lea.puf@gmail.com

    SvarSlet
  4. Tillykke! Vil meget gerne deltage, for det kunne være sjovt at prøve kræfter med de små figurer...

    Kh. Irene

    SvarSlet
  5. Hvor er de bare søde de figurer, jeg er helt klart med.

    Jeg har også en giveway på min blog kig forbi

    http://pustetrolden.blogspot.dk/2012/10/ferie-og-give-away.html

    SvarSlet
  6. Jeg er med.
    Lidt sjovt så kiggede jeg netop igår aftes efter sådanne nogle saml-selv-dyr.
    Så krydser fingre :-)
    jonnadm@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Tillykke med de mange læsere - jeg elsker krea projekter så jeg vil meget gerne være med :)

    SvarSlet
  8. De er så søde, dem vil jeg meget gerne deltage i konkurrencen om.

    SvarSlet
  9. can I take part too? I don't understand your language. rainy greetings from Belgium

    SvarSlet
    Svar
    1. You are more than welcome to participate in my Give Away:-)

      Slet
  10. Stort tillykke! Jeg deltager gerne;) Hilsen fra Sanne/ mail: sanap200003@yahoo.dk

    SvarSlet
  11. hvor er de fine og søde! Jeg vil meget gerne deltage :)

    Mvh
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  12. Hej
    Tillykke
    Jeg vil gerne deltage
    MVh
    hellemalene@live.dk

    SvarSlet
  13. ja tak jeg deltager og tillykke med faste læser :)

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  14. Hej!
    FIN giveaway, jag är med :)

    Trevlig kväll!

    minnapo1(at)gmail.com

    SvarSlet
  15. hvor er de fine :)

    deltag gerne i min give away også http://krea-kaos.blogspot.dk/

    SvarSlet
  16. Deltager :-)
    Rigtig fin giveaway!

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Jeg er en af dine glad læsere

    Anette

    SvarSlet
  18. Hvor er de fine, jeg vil meget gerne være med.
    Mange hilsener

    Mette.back@hotmail.com

    SvarSlet
  19. De er rigtig søde og er sikker på min nevø & niece vil knuselske dem :-) Hilsen Rikke

    SvarSlet
  20. Woaw det kunne rigtig blive til My og Mormor hygge. Mit 6 årige barnebarn og jeg elsker at lave krea sammen :-)

    SvarSlet
  21. Jeg vil gerne være med, og du er mer end velkommen til at se min give away på min blog.

    SvarSlet
  22. Hvor er de sjove! Jeg vil helt sikkert gerne have et lod med i puljen :-)
    Hilsen Frk. Hansen

    SvarSlet
  23. Superfin give-away. Jeg vil rigtig gerne deltage:)
    Bedste hilsner fra Birthe.
    birthe.oskar@mail.dk

    SvarSlet
  24. ÅÅÅÅH, jeg vil gerne være med, Søde Fie!

    SvarSlet
  25. Tillykke!
    Hvor er de bare søde....vil gerne være med....
    katrin@greencat.dk

    SvarSlet
  26. De ser sjove ud.

    Har delt lodtrækningen på min blog www.MinKusineMaria.dk hvor jeg skriver om sprogstimulerende aktiviteter med børn i hverdagen.

    SvarSlet
  27. Ej de er kære, de vil pynte på den bettes værelse! /KH Ida (taburettenblog@gmail.com)

    SvarSlet
  28. Ihh den vil jeg gerne være med i :) de er søde
    Kh. Susan

    SvarSlet
  29. Hello,

    I would like to play.
    Your game is on my blog,on the right.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett

    SvarSlet
  30. Åh de er så søde og fjollede :D jeg er med :)

    SvarSlet
  31. den ser bare rigtig spændende ud!
    den vil jeg meget gerne vinde
    x
    margit
    creativetail@gmail.com

    SvarSlet
  32. Also I would like sign up for these super candy.
    hugs
    Gerda

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...