30. okt. 2012

Princip! lækkerier...

//Sponsoreret indlæg//

Mandag aften havde jeg en hyggedate med 2 veninder fra gymnasiet, og jeg medbragte lækker kaffe og te...



Jeg har modtaget en pakke med lækkerier fra Princip! Iblandt var en pose med kaffebønner. Vi har (desværre) ikke en kaffekværn, men det har min kære gym-veninde, så besøget igår, var en oplagt mulighed for at smage på den lækre kaffe. Jeg er kaffedrikker, men bestem ikke te-drikker, så jeg lod dem om at smage teen, mens jeg slubrede kaffen i mig. Teen var et hit-jeg fik den ihvertfald ikke med hjem igen ;-) Kaffen var superlækker, selv med en ca. ½ / ½ blanding kaffe og mælk, som jeg desværre har fået for vane... De andre Princip! lækkerier skal nydes sammen med hjemmebag, så det må vente, til tiden er der - forhåbentlig snart:-)

Fie

1 kommentar:

  1. De ser så lækre ud de ting... Forstår altså ikke hvorfor jeg fik vitaminpillerne men ikke princip, øv ;-)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...