27. okt. 2012

Tak...

Her dagen før dagen, synes jeg det er passende, at sende en tak afsted til alle Jer der bakker op om blogtræffet imorgen. Det gælder selvfølgelig først og fremmest alle Jer deltagere, som  vil være med til at gøre dagen hyggelig, for uden Jer blev træffet ikke til noget. Antallet af deltagere er meget højere end vi havde turdet håbe på- fedt!
Jeg synes også, at jeg vil sende en tak til de mange sponsorer, som har sponsoreret præmier til vores Live Give Aways...



Da vi planlagde blogtræffet, synes vi ikke at vi ville "lokke" deltagere til ved at love giftbags til alle. Vi besluttede os derfor for, at lave Live Give Aways i stedet for- med det resultat, at der ikke er nogle deltager (hverken gæster eller værtinder), der går tomhændet hjem imorgen, for der er præmier til alle:-) Opbakningen har været stor, så ud over at det helt sikkert bliver en hyggelig eftermiddag, så lover vi også masser af spænding :-)

Lørdagen bliver brugt på speciale, oprydning og Halloween (u)hygge med naboerne...

Fie

3 kommentarer:

  1. Jeg håber I får en rigtig dejlig dag imorgen. Ville gerne have været med, men det passede ikke rigtigt ind i programmet. Skønne præmier I har fået samlet ind!

    SvarSlet
  2. Det er sørme ærgerligt at man bor så langt væk, men jeg håber i får en fantastisk dag :-)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...