21. okt. 2012

Vinder af Give Away...

Puuuha, skulle lige komme mig efter afslutningen på dagens afsnit af Forbrydelsen, før jeg kunne trække en vinder... 



Random.org valgt nr. 20 ud af 33 deltagere, og her gemmer sig Kirsten med bloggen Made With Love, som skrev: 

"Woaw det kunne rigtig blive til My og Mormor hygge. Mit 6 årige barnebarn og jeg elsker at lave krea sammen :-)"

Hvis du sender mig en mail med din adresse på annesophielynggaard@gmail.com, så sender jeg præmien afsted til dig og dit barnebarn:-)

Tak til alle der deltog, og fortsat god søndag aften...

Fie

2 kommentarer:

  1. Woaw - Så har jeg lige vundet min allerførste give away :-)
    Tusind tak
    Jeg sender straks adressen :-)
    Hilsen Kirsten

    SvarSlet
    Svar
    1. Tillykke igen Kirsten:-) Jeg har modtaget din mail, og sender præmien afsted imorgen eller tirsdag...

      Slet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...