21/11/2012

Arkiteksskolens julemarked 2012...

Jeg viderebringer hermed en invitation til Arkitektskolens julemarked...



"Jeg glæder mig i denne tid,nu falder julesneen hvid,så ved jeg julemarkedet kommer."

Kom til:

A R K I T E T K S K O L E N S   J U L E M A R K E D
lørdag d. 8. dec. kl. 11-17
Søndag d. 9. dec. kl. 11-17
Udstillingsbygningen,
- fri entré


Kom og fyld dine store lommer med de arkitektstuderendes eget design, og nyd et glas glögg og et par æbleskiver i caféen, mens vores eget julekor sørger for at du ikke kan undgå at komme i julestemningen. 

Følg med på begivenheden på Facebook, og inviter dine venner og familie.http://www.facebook.com/events/407498959316793/

Spred budskabet,
Vi glæder os til at se dig!!

Med bjældende klang,

Julekomiteen
<3 <3 <3<3 <3 <3<3 <3 <3<3 <3 <3<3 <3 <3<3 <3 <3<3 <3 <3<3 <3 <3<3 

1 kommentar:

  1. Måske man skulle et smut forbi:) Elsker julemarkeder.
    Har meldt mig som fast læser og glæder mig til at følge din blog.
    Kh Rikke
    www.bareschoen.blogspot.com

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...