05/11/2012

Fødselsdag hos Karolines Køkken...

I lørdags var jeg inviteret til fødselsdag hos Karolines Køkken, som fyldte 50 år. Jeg var inviteret sammen med en flok andre bloggere, og det blev en skøn dag, med masser af snik snak og og hygge...
Da vi ankom til Karolines Køkken, som idag hører under Arla, var der dækket op med rødternede duge, og Karoline pigerne havde bagt lækre boller og kage. 
Herefter blev vi budt velkommen og lovet en aften, hvor vi rigtig skulle forkæles - og det blev vi :-) Eftermiddagen og aftenen bød på lækker mad og drikke fra Karolines Køkken krydret med oplæg om Karolines Køkken set i et kulturhistorisk perspektiv samt et oplæg om mad i fremtiden. Sidstnævnte oplæg blev holdt af Birthe Linddal, som er sociolog og fremtidsforsker, og hendes oplæg var virkelig interessant...
Med mig hjem kom en goodiebag fyldt med mejeriprodukter fra Karolines Køkken, kogebøger og fine tryk - meget overvældende!
Her en række billeder (taget med iPhone) fra fødselsdagen...









Fie

2 kommentarer:

  1. Ej den kande er skøn, den så jeg slet ikke :)
    Tak for sidst :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja tak for sidst! Kanden var det første jeg bemærkede:-)

      Slet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...