05/11/2012

Fødselsdagsgaver...



I sidste uge var jeg til hele 3 fødselsdage- Karolines, min søsters og fødselsdag i børnenes institution.
Min søster havde fødselsdag i weekenden, og hun fik et par  hæklede grydelapper, som desværre har taget mig alt for lang tid at færdiggøre. Taget krævede at man skulle tæller masker, og der gik det galt- jeg hader at tælle masker... Det endte derfor med, at jeg freestylede, og resultatet blev godkendt:-) DIY på grydelapperne kan du finde hos Tusindfryd.
Flagranken blev lyn-syet til fødselsdagen i børnenes institution og vakte stor glæde:-) Jeg har fået inspiration til flagranken hos Betine (I hælene på en nullergøj).

Denne uge byder ikke på flere fødseldage, men jeg har klippet en ordentlig stak retrostof op til flere flagranker, så jeg håber, at der bliver tid (og samvittighed) til at få syet dem færdige...

Fie

10 kommentarer:

  1. Jeg er også igang med de huse til julegaver, og freestyler vist også tagene lidt. Gider nemlig heller ikke tælle ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste:-) Men fine er de...

      Slet
  2. Heldige modtagere, super fine ting :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Trods lidt freestyling og småskæve syninger blev de alle ihvertfald glade for gaverne:-)

      Slet
  3. De er skønne de huse, og jeg bøvlede også med taget, indtil jeg indså, at jeg vist var nødt til at tælle:-/

    Jeg RÅelsker flagene og har lovet mig selv, at jeg også har lavet dem inden pigernes fødselsdage!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg forsøgte også at tælle, men nej- det fungerede slet ikke for mig - øv!

      Slet
  4. dyt dyt skal vi byt... altså en flagranke for et eller andet til julemarkedet?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja self skal vi da det!- men husk, jeg er altså overhovedet ikke nogen supersyer:-)

      Slet
  5. Skønne huse - og hvor er den fin, din ranke :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Betine! Blev med det samme hooked på idéen da jeg så den hos dig :-)

      Slet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...