1. nov. 2012

Julegaveindkøb...

//Information fra Lekmer.dk//

Ingen kan vist længere komme udenom at julen er på vej. Det ses især på de enorme mængder at juleslik og pynt, som nu ligger på hylderne i stort set alle butikker. Men som Ida siger MOAR- det er skørt, for det er jo ikke jul endnu (det kan hun se på vores familiekalender i køkkenet)! Og hun har ret-men selvom jeg prøver at vente med juleriet, er jeg nu gået igang med at tænke på, hvad børnene skal have i julegave år. Vi plejer ikke at have et fast beløb for julegaver til børnene, men kigger mere på, hvad de har brug for lige nu. Er det større ting, har vi nogle gang haft held til at lokke lidt med bedsteforældrene ;-)

Oskar havde 2 års fødselsdag i september, så jeg kan ikke liiige komme på, hvad han mangler?!- gode idéer modtages gerne...  Ida derimod skal have noget stor-pige legetøj. Hos Lekmer.dk har jeg blandt andet luret på "Andreas kaninbur" fra LEGO Friends.



Hun har hundesalonen, og den leger hun rigtig meget med. Samtidig er hun også rigtig glad for bøgerne og filmene om Pippi Langstrømpe. Så måske hun skal have de her figurer, som du også kan købe hos Lekmer.dk  her.
      
                                             















Kalendergaverne har jeg næsten styr på, men mon ikke der ryger et par smølfer med i kurven også - de er simpelthen så skønne...  

Hos Lekmer.dk har de mange forskellige mærker, så mon ikke jeg kan finde noget, som Oskar liige står og mangler ;-) Jeg vil gerne anbefale Jer at kigge forbi...

Fie

9 kommentarer:

  1. Lekmer lyder da som et dejligt sted;-)

    Karoline skal også have LEGO Friends - hun elsker rollelege med diverse figurer, så det må være sagen.

    Luna Marie er langt sværere, fordi vi jo i forvejen har det meste. Så jeg pønser på et låsehus og en Bilibo skal. Måske det også var noget for Oskar?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, skallen var ikke en dårlig idé- men hvad er et låsehus?

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  3. Og det var så det forkerte link

    http://www.sundleg.dk/lasehus-trae.html#.UJLIrLe9Kc0

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi- har aldrig set det før:-) Tror dog at Oskar allerede besidder de færdigheder der skal til for at låse ALT op!!!

      Slet
  4. Jeg fandt Pippi hus med møbler og personer også røverne i rigtig fin stand på den blå avis for et par år siden til min datters 2 års fødselsdag og det bliver løbende brugt en del også når der er drenge på besøg:-) iøvrigt lidt fedt du spurgte om det var en "lukket" fest hos mor til mernee:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
  5. Pippis verden er bare skøn-og ja, det fascinerer både piger og drenge. Angående kommentaren hos Louise/MorTilMerNee er jeg lidt i tvivl om, hvad jeg synes om fremstillingen af deres kreamøde- helt fint med mig, at det er et lukket arrangement kun for inviterede, men at de har søgt sponsorer undrer mig?- og at de så alle viser præmier frem for 2400 bliver efter min mening en tand for materialistisk...

    SvarSlet
    Svar
    1. :-) Så er det godt for sponsorerne at gæsterne er glade for sagerne og viser dem frem. Jeg synes nemt blogtræf kommer til at handle om at få goodiebags- og dqa vil jeg hellere mødes og lave kreahygge og lære noget nyt- Jeg synes det er iorden at mødes "privat" uden om bloggen- og få venner via bloggen- men det bliver nemt lidt at nogle er inviteret fordi man kender hinanden og andre er det gode blogselskab så de er da også inviteret- det er faktisk lidt svært at gøre ordentligt da man jo nemt kan holde nogen udenfor- måske ikke engang med vilje :-) Hav en god dag!

      Slet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...