19/11/2012

This and that...

Dagene flyver afsted med alt og ingenting, her er et par (instagram)billeder fra sidste uge...








# Forsøg på at kreere en julekugle med stjernestrimler, perler og tråd
# På besøg hos min moster og onkels gård
# Lakseforret og fine servietter:-)
# Pulled pork med tilbehør
# Pakker til dåbsbarnet Freja - fin børnebøjle til den første kjole og 
# Den sødeste ugle syet af Karina/UglemorsVerden.
# Ny skjorte fra Carmakoma

Den kommende uge står på 4(!) eftermiddags/aftenmøder i børnenes institution, og i weekenden går turen til København for at fejre min onkel... SÅ måske bliver der lidt stille på bloggen den kommende tid. Meeen du kan følge mig på Instagram - der er daglig aktivitet:-)

Fie

8 kommentarer:

  1. Det lyder som en travl uge! Og hvor sjovt vi kører på endagstur til kbh på lørdag for at fejre min niece :-) glæder mig stort til kreahygge om en uge :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det bliver det også! Men jeg har jo en hyggelig mandag aften at se frem til ;-) Jeg vinker, når vi krydser hinanden på motorvejen...

      Slet
  2. Kuglen er da rigtig sød, og pulled pork....uhmmm:-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, pulled pork er altså VIRKELIG lækkert. Jeg må snart selv forsøge mig:-)

      Slet
  3. Uhm - den der salat til pulled pork ser virkeligt interessant ud - hvad var der i?
    Og nu hvor der bliver stille på din blog, glæder jeg mig endnu mere til på mandag:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Salaten bestod af tranebær sukkerærter, salat, byggryn, cherrytomater,grøn pesto og bacon "krymmel" - MUMS! Ses mandag...

      Slet
  4. Hvor det hyggeligt ud, håber I havde en dejlig tur til det nordlige dk.
    Hvor er det et flot ophæng, Helle har prøvet at efterligne, er spændt på resultatet :)

    SvarSlet
  5. Ihh altså, nu savner jeg jo det hele derhjemme :)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...