03/12/2012

Blogfejring - Give Away...

Idag har jeg blogget i 2 år. Tiden er fløjet afsted, og jeg er stadig meget taknemmelig for hver og én der følger med!
Lige som sidste år, vil jeg gerne fejre dagen med at udlodde nogle hjemmelavede julesager ...




Jeg har udvalgt nogle ting, som symboliserer mine "kreative perioder", så derfor er præmierne:

# En papirsfugl, som også var en del af præmien sidste år
   Juleophæng med træring og keramikperle

# Hjerter i retrostof

# Hæklede juletræer med neonkant og træperle i toppen

Hvad der kommer til at fylde bloggen det næste års tid er jeg selv meget spændt på. Min tid som studerende slutter inden året er omme (Jubiii!!!), så jeg er tilbage i "felten" som pædagog og ser meget frem til, hvad det end bringer af udfordringer. 
Jeg er slet, slet ikke færdig med mit store hækle-eventyr, så det kommer med garanti på bloggen i 2013, men jeg har samtidig lyst til at prøve kræfter med nye udfordringer som fx broderi og stoftryk... Vi må se:-)

Har du lyst til at deltage i denne fejrings Give Away, så læg en kommentar under dette indlæg inden søndag den 9.december kl. 20.00, hvor jeg trækker en vinder. Husk at skrive din mailadresse, så jeg kan kontakte dig, hvis du er den heldige vinder...

Held og lykke
Fie


14 kommentarer:

  1. Tillykke med de 2 år. Deltager gerne. Annette-claus@stofanet.dk. Glæder mig til at se hvad der følger fremover

    SvarSlet
  2. Tillykke- de juletræer er for fede. Jeg lægger også nogle juletræer på bloggen senere idag. Jeg vil meget gerne deltage. Knus Heidi

    SvarSlet
  3. Hvor fint! Og stort tillykke!

    Hilsen Barbara fruobenhaupt@gmail.com

    SvarSlet
  4. Tillykke med bloggens 2 års fødselsdag :-) Jeg hopper gerne med på broderi-holdet i 2013 ;-)

    SvarSlet
  5. Tillykke med din fine blogs fødselsdag! Jeg håber jeg vinder :)

    SvarSlet
  6. Can I take part too. I only understand that you are celebrating your second blog birthday! congratulations from belgium

    SvarSlet
  7. Åhh sikke lækre julesager, de må gerne komme hjem til mig.
    lehto77@hotmail.com.
    Kig forbi mig også jeg har også gang i en give away.
    http://pustetrolden.blogspot.dk/2012/12/jule-give-away.html?m=1

    SvarSlet
  8. Stort tillykke med de 2 år ;O) Jeg vil gerne være med. Mange hilsner Betina frkjensen@hotmail.dk

    SvarSlet
  9. Fine ting -og et stort tillykke med de 2 år :0)
    Spændende hvad 2013 bringer...

    linejuulelley@gmail.com

    SvarSlet
  10. Deltager :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Kæmpe stort tillykke med de 2 år!! Krydser fingre for at jeg vinder!

    SvarSlet
  12. Tillykke med de 2 år! Jeg håber, at det næste år bringer en masse dejlige indlæg herinde og en masse skønne kreaaftener sammen.

    Og så håber jeg virkeligt, at jeg vinder:-D

    SvarSlet
  13. Jeg vil rigtig gerne lege med - og tillykke ;o)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...