2. dec. 2012

De sidste par uger i glimt...

De sidste par uger er fløjet afsted - her er de glimt jeg nåede at fange... 











# Hårspændesky til Ida
# Besøg i SMUKSAK - en butik smækfyldt med fine hjemmelavede ting      og sager
# Hæklede juletræer med neon og træperle
# Hæklede gifttags med filt
# Papirranker
# Papirranker linet op og klar til julemarked
# Julemarked med Christina, Marianne og Marie
# Adventsgaver til min mor og søster
# Julemarked på Trapholt 
# En af favoritterne på juleplatte fundet i genbrug

Intet tyder på, at de kommende uger bliver mindre travle, men heldigvis fyldes dagene op med masser af dejlig julehygge

God søndag!

Fie

4 kommentarer:

  1. Skønne billeder og sikke skønne ting du har lavet :-) du må sørme ha' haft travlt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Nanna:-) Boden delte jeg med de 3 andre, så ikke alt på bordet er noget jeg har lavet. Og jeg har egentlig ikke haft så travlt, men man kan nå meget i omklædningsrummet mens Ida er til gymnastik og om aftenen fra 20-24 ;-)

      Slet
  2. Ej, hvor er juletræerne fine - er det nogle du sælger, eller blev de alle solgt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har 3 stk. tilbage - 2 med neongul- og 1 med (neon)koral. Send en mail på annesophielynggaard@gmail.com, så finder vi ud af noget:-)

      Slet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...