22. dec. 2012

Glædelig Jul...

Kl. 10 i formiddags fik sidste familiemedlem juleferie, så nu mangler vi bare at jeg kommer af med influenzaen og de kraftige astmaanfald, som i den forgangne uge betød, at min mor måtte træde til, og hjælpe med at aflevere og hente børn... MEN jeg er sikker på, at julefreden nok skal indfinde sig inden de store juledage :-)
Igår modtog jeg en lille pakke med de fineste ornamenter og en rulle julet masking tape. Pakken var fra Heidi - som tak for nogle glansbilleder, som jeg sendte til hende for noget tid siden. Tak:-)


Imorgen går turen til Ebeltoft, hvor vi skal hygge med min far, og mandag skal vi hjem til min mor og fejre juleaften. Dagene mellem jul og nytår kommer til at gå med julefrokoster og legeaftaler med Idas veninder fra børnehaven. Nytårsaften skal holdes herhjemme sammen med Gitte, hendes søde mand og deres dejlige børn. Men forhåbentlig når jeg ind forbi bloggen inden da...

Glædelig Jul til alle der kigger forbi!

Fie

12 kommentarer:

  1. Rigtig go bedring...og glædelig jul.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! - det går heldigvis stille og roligt fremad:-) God jul til dig også...

      Slet
  2. Rigtig god bedring!
    Og glædelig jul til dig og din familie :-)

    SvarSlet
  3. Svar
    1. Tak!- for begge dele... Glædelig jul til dig også:-)

      Slet
  4. Min Frederikke har også haft de værste anfald astma- det er faktisk meget hårdt, når det står på. Og velbekomme mht pakken- jeg er UTROLIG glad for de fine glansbilleder, så det var det mindste jeg kunne gøre. knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Astma er virkelig hårdt og meget trættende- både Oskar og jeg har det, men mit er som oftest værre end hans- heldigvis!

      Slet
  5. Sikke fine ting du fik, det er altså dejligt med byttehandeler!! Håber i er blevet raske! Har også selv lige været ramt af en ordentlig omgang vinterforkølelse....

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de ornamenter er jeg virkelig glad for!- og det var egentlig ikke tænkt som en byttehandel, men det viste sig, at jeg havde præcis de glansbilleder Heidi søgte, og så synes jeg da, at hun skulle have dem, for jeg har MASSER! Glædelig jul:-)

      Slet
  6. Jeg ønsker dig en rigtig glædelig jul, samt et godt og lykkebringende nytår :)
    Kh Sabrina / brineh.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Lidt sent - men rigtig glædelig jul til dig og din familie! Håber du er kommet dig oven på din sygdom og er klar til de travle dage mellem jul og nytår!
    Knus Line

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...