31/12/2012

Godt nytår...

Jeg titter blot indenom bloggen for at ønske Jer alle et godt nytår! Juledagene fløj afsted for vores vedkommende, så nytårsaftensdag kom sådan lidt BUM for os. Men vi er klar, og vi får besøg af dejlige venner med skønne børn og min søde søster, så jeg ved, at det bliver en helt og aldeles hyggelig aften og nat!




2012 er et af de år, som jeg nok ikke ser tilbage på med den helt store glæde, for det var et år præget af specialeskrivning, herunder konstant dårlig samvittighed overfor både opgave, mand, børn, familie og venner.
Nu kommer 2013, og det betyder blandt andet opstart af nyt job for mit vedkommende, så jeg er igang fra 2.januar- men det er nu heller ikke så skidt...

Rigtig godt nytår til alle Jer der kiggede forbi!

Fie

5 kommentarer:

  1. Rigtig godt nytår - håber I får en fantastisk, hyggelig aften!

    SvarSlet
  2. Godt nytår til og familien :-) kh Nanna

    SvarSlet
  3. Rigtig godt nytår og knæk og bræk med det nye job

    SvarSlet
  4. Godt nytår og held og lykke med det nye arbejde :)
    Kh Rikke
    www.bareschoen.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Godt nytår til dig også:0) Du nåede præcis det jeg ikke nåede i år nemlig at lave de fine "masker" på pind: Hvor er de bare blevet flotte.
    Kh. Louise

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...