12. dec. 2012

Julehygge...

Da jeg havde afleveret specialet, var jeg ikke et sekund i tvivl om, at det skulle fejres med min dejlige kreaklub... Derfor arrangerede jeg hurtigt en aften -igår, hvor vi kunne mødes og hygge inden jul. Der blev sludret, spist hjemmelavede æbleskiver og guffet julegodter til klokken blev 01.30!! Og det var superhyggeligt som altid...




De havde alle lidt godter og drikkevarer med til at forsøde julehyggen med. Herudover havde Marie lækre sprøde tulipaner med og Gitte medbragte en "genbrugs-gave" i form af de sødeste juledamer og en Sonja platte. Simpelthen så skønne ting, som jeg nyder at sidde i sofaen og kigge på- TAK...

Fie

12 kommentarer:

  1. Hvor var det bare hyggeligt! Kreaklub er verdens bedste idé! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt enig! Jeg savner Jer allerede :-)

      Slet
  2. Jeg må simpelthen også få lavet mig sådan en krea-klub! Og de der juledamer er da bare skønne. ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - kan varmt anbefale konceptet- og jeg er sikker på, at du nemt kan få samlet en god håndfulde kreative sjæle til hyggekomsammen:-)

      Slet
  3. Tillykke med den overståede speciale opgave

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det:-) Det føles bare SÅ godt!

      Slet
  4. Svar
    1. Ja, jeg er nemlig superheldig ;-) Dejligt!

      Slet
  5. Åh Fie, det er simpelthen så skønt for dig at være på den anden side, sikke en lettelse! Jeg er så ked af, at jeg ikke kunne være med til at hygge igennem i tirsdags, men glæder mig helt vildt til vi ses efter nytår. Kram fra mig!

    SvarSlet
  6. Sikke nogle smukke blomster - og tillykke til dig (:

    - Kit

    SvarSlet
  7. Kære Fie
    Jeg har lige fundet din fine blog! Hvor er her skønt, glæder mig til at følge den:0)
    Glædelig jul til dig og dine.
    Kh. Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Louise- velkommen til bloggen:-)
      Jeg har også lige været forbi dig, og bliver HELT sikkert hængende! Glædelig jul til dig også...

      Slet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...