4. dec. 2012

Nyerhvervelser af den kreative slags...

Jeg har gjort mig en del gode byttehandler og køb den seneste tid. Nogle af dem er til julegaver, så de forbliver hemmelige lidt endnu, men her kommer billeder af dem, som jeg kan afsløre...






Super fine ophæng fra HANG Arounds.dk købt på julemarked på Trapholt

# Lækre juletræer i skind med nitter lavet af Mille med bloggen Helt og Aldeles

# Den sejeste hæklede tinsoldat fra Marie med bloggen Luft Under Vingerne


Jeg bliver glad ved kreativ pynt, og som I kan regne ud, værdsætter jeg alt hvad der kan hænge, for jeg har ingen vindueskarme (som i INGEN)...

Husk at deltage i min fejrings Give Away som løber frem til søndag :-)

God tirsdag til Jer alle!

Fie

6 kommentarer:

  1. Fine sager :) jeg er især vild med de øverste søde skovdyr - elsker egern, ræve og bambier ;)

    Måske du har lyst til at deltage i bloglegen jeg er hoppet med på? man bytter lapper med 6 andre bloggere og skal så sy et tæppe af lapperne og vise frem på bloggen - du kan læse mere præcise regler på min blog ;) og det haster ikke med bytteriet, tænker der nok er mange der først kan overskue det efter jul :)

    Kh Karina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg faldt også pladask for disse dyr, meeen- kan nu heller ikke få tankerne væk fra desøde pingviner hun også solgte:-)
      Jeg har simpelthen så mange tæpper,- faktisk ryger nogle af dem snart til salg på bloggen, så jeg hopper over denne blogleg- men tak for budet!

      Slet
    2. Bare i orden :)

      Pingviner!!! åh nej selv om jeg ikke har set dem, så lugter det allerede af et behov jeg ikke tænkte jeg havde :))))

      Slet
  2. Jubi de er kommet hjem til dig i god behold- dejligt.:) Jeg ærger mig gul og grøn over jeg ikke nåede til trapholt- uf ville gerne have været afsted- er der ikke også et forårsmarked? Go aften til dig fie! Kh Mille

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg fik dem af Marie i sidste uge, har bare haft så travlt, at jeg ikke har fået dem vist frem før nu:-) Det var rigtig godt på Trapholt, men jeg synes prisniveauet var meget højt. Der synes jeg at Arkitektskolens giver dem god konkurrence! Forårsmarkedet har jeg endnu ikke været på?!

      Slet
  3. Hej Fie

    Jeg er en af dine følgere på instagram, og så for noget tid siden at du havde købt en hel del garn i Søterne Grene.
    Nu sidder jeg i den situation at jeg er i gang med at hækle et tæppe og mangler lige et nøgle af den lime grønne - no 13-0530. Og den kan bare ikke opdrives i Odense.
    Så jeg ville høre om du evt har den og i såfald om jeg må købe det du har?

    Venlig hilsen
    Elisabeth

    PS Super fine ting du laver. Du er virkelig ved at blive god til det hækling.

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...