10. dec. 2012

Ready for 2013...

Slut, prut finale- ikke mere speciale!! 
I tirsdags afleverede jeg speciale, og siden da har jeg gået lidt i ring om alle de kreative projekter der lå og ventede på, at min samvittighed gav mig lov til at gå igang... Men al kreativitet har forladt kroppen, jeg sover som en sten om natten, napper en middagslur om dagen, og om aftenen læser jeg om Mr. Grey :-) Men mon ikke lysten til at være kreativ vender tilbage, når jeg har fået sovet ud efter en sej slutspurt med specialet?!
I sidste uge fik jeg job!-jeg vender tilbage til min "felt" som pædagog, og jeg glæder mig super meget til at komme ud blandt mennesker igen, og bruge min faglighed og forhåbentlig også de teoretiske perspektiver jeg har tilegnet mig gennem studiet til pædagogisk antropolog.
For at fejre nyt job og afleveret speciale tillod jeg mig at købe en 2013 kalender. Jeg synes også, at det er rart at kunne skrive aftaler ind i familiekalenderen allerede nu...



Kalenderen er købt her, og jeg har indtil videre pyntet "januar" med en mejse og lidt vintercirkler?!
Opslagstavlen har fået frisk betræk- men må vist gøres om igen, for det er blevet lidt for løst....

Hav en god uge alle Jer derude...

Fie

16 kommentarer:

  1. Tillykke med afleveret speciale og ikke mindst jobbet!

    SvarSlet
  2. FEDT Fie - tillykke med både job og aflevering, nu må du lytte til krop og sind og bare sove - så kommer lyst og energi til det kreative af sig selv! glæder mig til at høre mere om jobbet!;) kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tager det også helt med ro- tror på at det snart vender:-)

      Slet
  3. Glæder mig til at fejre dig lidt i morgen. Jeg synes det må være velfortjent med en lur og lidt afslapning :-) kreaprojekterne løber sikkert ingen steder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder migogså meget til I kommer- tænk at sidde og hygge uden at have tanker på specialet... SKØNT!

      Slet
  4. Tillykke!!
    Fortjent med en sofalur og fint med det rene og lineære udtryk på opslagstavlen!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak,tak og tak, Ja IKEA stoffet er dejligt enkelt og har ventet i skabet i flere måneder på at jeg fik taget mig sammen...:-)

      Slet
  5. Fedt - tillykke med begge dele. Hvad skal du arbejde med ? Skulle ellers til at skrive til dig at der bliver slået en stilling op, der hvor jeg er i praktik - men det kan jo være lige meget nu.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anette! Sødt af dig at tænke på mig:-)

      Slet
  6. Tillykke! Så skal julen nydes. :-) Og fedt studie. Har selv overvejet mange gange at læse netop det.

    SvarSlet
  7. Tak- og ja, nu skal der julehygges:-) kan varmt anbefale studiet- har ikke fortrudt et eneste sekund!!

    SvarSlet
  8. Tillykke Fille!
    Det må være dejligt at være på den anden side igen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lotte!
      Ja, det er nemlig skønt:-) Nu skal den bare godkendes :-/

      Slet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...