04/01/2013

2013...

er et nyt år skudt igang, og sikke en start! Dejlige venner og familie på besøg til lækker nytårsmiddag og derefter en ønskestart på mit nye job- dejligt... Igår var jeg sammen med de skønne kreaklubpiger, og det var så skønt at se dem igen! 

Årets første indkøb er gjort, og blev disse fine kolibrier fra SisterUnika, som var på bud til (!) 50,- Den skønne kvinde bag smykkefirmaet er en af superpædagogerne i mine børns institution - hvor heldig kan man være:-)Du kan se mere på Facebook og hjemmesiden...

Jeg glæder mig til alt hvad 2013 byder på- også her på bloggen:)

Mon I også er kommet godt ind i det nye år?

Fie

6 kommentarer:

  1. Ja, man må sige at i er heldige med den pædagog - hun er savnet der hvor hun var før :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi ved at vi er meget heldige:-)

      Slet
  2. Ih Fie, de er fine;-)
    Nu blir jeg helt nysgerrig... Bor jo også i Lystrup.
    Hvor har du/I institution og er I glade for det?:-)

    SvarSlet
  3. Børnene går i DII Hasselhaven, og det er vi meget tilfredse med:-)

    SvarSlet
  4. De er bare så fine, må lige lure på hvad hun ellers har af sager:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg mener at hjemmesiden kører igen efter en lille opdatering... :-) Tak for sidst forresten!- superhyggeligt, og lækker kage!

      Slet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...