28. jan. 2013

Ja ja januar...

Lidt billeder fra en travl januar, som har været præget af opstart af nyt job for både manden og jeg...








# Jeg er virkelig begyndt at sætte pris på weekenderne efter jeg er begyndt at arbejde! Og indimellem får jeg tid til at hækle lidt. Blandt andet har jeg hæklet en ny sløjfe til håret samt et par kraver. DIY´s er fundet her, her og her.

# Trods travlheden har vi fået lavet lidt om på Idas værelse, og det har givet fornyet legeværdi, så nu tegnes og skrives der løs ved skrivebordet. 

# Den nye pink bobslæde er blevet flittigt prøvekørt- også af mig !

# Manden har været sød til at forkæle mig om aftenen. Blandt andet med lækker sushi. 

# Indendørs aktiviteterne har blandt andet budt på kortskrivning pyntet med masser af masking tape. Her er Idas version:-)

Her hen imod slutningen af januar, er vi nu heldigvis ved at vænne os til at stå op til et vækkeur, og jeg må indrømme, at jeg faktisk synes, at det er dejligt at komme lidt mere ud blandt mennesker igen (læs: væk fra de støvede bøger...).

Tak fordi I læser med!

Fie

4 kommentarer:

  1. Jeg kunne godt forestille mig det har været en hård men god måned :-) og i har da i hvert fald også fået hygget. Og januar skulle jo også bare gå, så det kunne blive d. 3. feb ;-)

    SvarSlet
  2. VI HAR nemlig hygget, ja- for ellers bliver januar kold, lang og kedelig:-) Og ja- nu må vi gerne snart ramme 3.februar!!!!

    SvarSlet
  3. Tillykke med job, og sikke fine kraver du har lavet... Du har da helt styr på det hæklesjov :-) god weekend
    Kh Nanna

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Nanna! Kraverne er desværre blevet helt forkerte i størrelserne, så de ryger videre til andre ejermænd:-) Har du fået styr på hæklingen?

      Slet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...