6. feb. 2013

Lucky potato...

Søndagens møde i kreaklubben var, som jeg skrev i forrige indlæg lidt ud over det sædvanlige. For det første fordi, at vi skulle mødes en søndag, men også fordi at den skønne værtinde Marie havde sørget for små søndagsgaver til os alle...

På grund af husets mange slikmunde, utålmodige sjæle ( bl.a. undertegnede) og dårligt dagslys, kommer her en opremsning- og desværre kun et enkelt billederne af sponsorerne bag søndagens goodiebag...

Fra BoxDeLux var der det fineste japanske billede af en ballerina, så det røg straks ind på Idas værelse. Når det er blevet hængt op, kommer der et billede:-) Herudover havde de også doneret klemmer, wallstickers- og noget som jeg virkelig er glad for: maskingtape!

Fra Nature Source var der te og Raw Chocolate. Jeg var meget spændt på chokoladen, for jeg er chokoman- men mums, den kan virkelig anbefales, og børnene havde også store smil på under prøvesmagningen:-)

Fra Chokoladehimlen, var der også lækker chokolade- som jeg må indrømme blev lagt hurtigt væk og senere nydt til aftenskaffen efter børnene var lagt i sengen og manden sendt afsted til aftensmøde;-)

Maries mor, som har Gårdbutikken Katrinelund, havde pakket lækkert garn og den fineste glittertråd-idéer til anvendelse af glittertråd modtages gerne:-)

Fra Rikki Tikki, var der nogle rigtig fine pigede fødselsdagslys, som jeg har tiltænkt en ganske særlig fødselar...

Og sidst men bestemt ikke mindst var der en lille personlig pakke med vores navne på fra Nadia Hollins. Pakken indeholdt de fineste små stjerner i alverdens farver, og med et sæt creoler- supersmart at man kan skifte stjernerne ud alt efter humør og påklædning!


Alle links er et besøg værd:-)

Udover disse skønne gaver, var jeg jo også så heldig at vinde et par pakker i pakkelegen, mere om dem imorgen...

Fie


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...