9. feb. 2013

På besøg hos Kähler ...













I eftermiddags var jeg sammen med en flok medbloggere inviteret ind på Kählers Coffee Station. Her fik vi en indsigt i processerne bag den kaffe der serveres, og så var der kaffe efter eget valg og lækre cookies. Det var mit første besøg, og jeg er virkelig imponeret! Stedet emmer af hygge, og der er masser af lækre produkter som fx macarons og delikate kageblandinger på hylderne- og selvfølgelig var der fyldt med lækkert (Kähler) design - helt sikkert et besøg værd! Gitte, som er K¨hlers madkonceptudvikler havde pakket en fin goodiebag til os med bl.a lækker chokolade,macarons, grødblanding og en sød lille citronkage.
Efter den yderst velsmagende kaffe, drog vi over gaden til Kähler and Friends. Her fik vi et meget spændende oplæg om Kählers historie, og om tankerne bag den indbydende flagshipstore i Aarhus. Jeg har altid synes at netop denne butik var noget særligt - indretningen, den meget gode service og deres udstillinger er altid super flotte og inspirerende. Vi fik præsenteret de nye produkter, og så var der selvfølgelig herefter tid til lidt shopping. Også her fra fik vi en goodiebag med et Urbania hus og Manokrus, lækre sager:-) 
Efter arrangementet fortsatte den gode stemning et andet sted i byen, og jeg må sige, at det virkelig har været en skøn lørdag...

Tak til Gitte, Anna, Marie, Pernille, Marianne, Tanja, Julia og Kathrine og selvfølglig Kähler for en hyggelig eftermiddag!


Fie

17 kommentarer:

  1. Og mig! Tak for en dejlig dag i godt selvskab! Hyggeligt at se jer igen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var nemlig superhyggeligt- men jeg kunne i grunden godt have nuppet en øl mere;-)

      Slet
  2. Eeeej altså, nu bliver jeg jo ikke mindre træt af, at jeg ikke kunne deltage :( Det lyder bare super dejligt det hele!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så ærgerligt!- men mon ikke der kommer et arrangement mere du kan deltage i :-)

      Slet
  3. Kan da ikke undgå at blive en smule misundelig.. Ser ud til at have været en rigtig hyggelig dag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var virkelig en hyggelig eftermiddag- og jeg blev MEGET klogere på kaffe og Kähler:-)

      Slet
  4. Hold da wouw. Dét ser ud som lækkeri på lækkeri.

    SvarSlet
  5. Hold da op det ser lækkert ud - især den der blå stribede vase - den måtte gerne finde hjem til mig - især nu hvor katten lige har smadret to af mine Kahler vase - møgkræ... Ligger den i Århus...??? og de har da også nogle helt vildt skønne vaser jeg ikke har set før... Pyha det bliver en lang ønskeliste i år..

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej øv!- du må have fyldt Kähler på onskelisten;-) Butikkerne ligger i MP Bruunsgade i Aarhus...

      Slet
  6. Jeg siger også tak for en god eftermiddag - det var rigtig hyggeligt at møde Jer alle sammen :o)

    SvarSlet
  7. Det lyder rigtig spændende, sikke et godt arrangement!

    SvarSlet
    Svar
    1. Super arrangement, og jeg kan virkelig anbefale at man deltager i et Kähler arrangement!! Ved at bl.a. BoligMagasinet er ved at arrangere et arrangement...

      Slet
  8. Hvor ser det ud som et super hyggeligt og inspirerende arrangement - er helt vild med vaserne på nederste billede :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de vaser må også gerne flytte ind hos mig:-)

      Slet
  9. Hvor er det bare en herlig butik!

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...