7. feb. 2013

Pakkeleg...

Til søndagens møde i kreaklubben havde Marie foreslået en pakkeleg - og det var både supersjovt og nervepirrende ;-)
Vi havde aftalt, at gaverne skulle have noget at gøre med at være kreativ. Jeg selv havde fyldt pakkerne med hjemmelavede sager, og neonstickers til kreativ brug. Du kan se mere her / Instagram (fiesfjollerier). 
Og tænk sig engang- jeg var sørme så heldig at vinde 2 pakker i pakkelegen!


Mobilcoveret står Christina bag, og det er superfedt med det sort/hvis mønster og neonkanten! Coveret er allerede taget i brug, og det passer perfekt!

Den fine hjerteranke er hæklet af Anna! Efter jeg havde vist den til familien var den pludselig væk, men Ida tilstod hurtigt, at den vist nok hang over hendes skrivebord:-) 

Pakkelegen er helt sikkert kommet for at blive i kreaklubben, og vi er fuldstændige enige om, at man ikke behøver at holde julefrokost, for at lave pakkeleg ;-) Det at komme hjem med hjemmelavede gaver fra andre, er noget helt særligt. Mange af os kan hækle, men at modtage noget, som en anden har siddet og brugt tid på er virkelig dejligt:-)

Fie

8 kommentarer:

  1. Pakkeleg er bare en god leg og det bliver da endnu bedre når man vinder sådan nogle fine og hjemmelavede sager!

    SvarSlet
  2. Sørme dejlige ting du har vundet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep, jeg er en heldig kartoffel:-)

      Slet
  3. Årh hele to pakker, heldige dig, det ser lækkert ud! Kender godt det med at man lige holder vejret når det går igang - så bliver man altså barn igen :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Super spændende game - og man kan køre hinanden helt op;-)

      Slet
  4. Har lige fundet dig gennem Marie/luft under vingerne (sikke en skøn kreaklub I har) - og du har en rigtig fin blog. Har meldt mig som fast læser og glæder mig til at følge dig.

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...