1. feb. 2013

Royal Copenhagen

Torsdag eftermiddag tikkede godkendelsen af mit speciale ind, så min mor og søster blev straks hidkaldt til bobler og take away! Det er en stor lettelse endelig at kunne gemme notater og bøger væk...



Til min store overraskelse havde mine forældre færdig-gaver til mig! Min far og hans kæreste gav mig de små  fine Mega musel fyrfadsstager og min mor forærede mig den smukkeste blå lysestage med den lækreste struktur. Begge dele er fra Royal Copenhagen, men fra hver sin tid - det synes jeg har sin charme i indretningen- at der er lidt nyt og gammelt...

Lørdag skal bruges på at pleje influenzaramt barn, og søndag går turen til den anden ende af Aarhus, hvor jeg sammen med kreaveninderne er inviteret til brunch ved Marie...

God weekend til jer der kiggede forbi!

Fie

10 kommentarer:

  1. Stort tillykke?? Det må være en lidt spøjs måde at opdage det på. Er vant til at folk forsvarer og så er det jo FEST bagefter :) Men godt du hidkaldte til bobler!!
    Og så lækre gaver, den er virkelig smuk den gamle stage.

    KH

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne! Jeg kunne vælge om jeg ville forsvare eller om jeg ville skrive en længere opgave- jeg valgte det sidste:-)
      Den er ny- men gammel. De laves ikke mere, men hos en isenkræmmer i Aarhus, var hun så heldig at finde den til mig!

      Slet
  2. Endnu en gang stort tillykke - og lækre gaver!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak!- og ja, blev helt vildt glad og overrasket:-)

      Slet
  3. Super fine stager, både dem til fyrfadslys og den til sterinlys:0) Rigtig god combi og stort tillykke! Fortsat god weekend. Kh. Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak!- håber at du også fik en god weekend:-)

      Slet
  4. Tillykke med godkendelsen, skønt.

    Sikke fine gaver, den lys blå stage er bare lækker, ja det er fyrfadsstagerne ihvertfald også.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er simpelthen også bare så glad for dem- og det var helt uventet med de fine gaver:-)

      Slet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...