16. feb. 2013

Saft og rødvin...

Nogle uger flyver afsted uden man får set sig om - og uge 7 har været en af disse for vores vedkommende! Ingen vinterferie til os, men rolige dage på jobbet, korte dage i institutionen for børnene og vinterhygge om eftermiddagen er heller ikke så  dårligt :-) 





Vi har i de sidste par uger prøvesmagt de nye saftevands-varianter i serien FUN oneog favoritten er klart jordbær/hindbær! Her til aften var min mor forbi, og også hun skulle smage de nye varianter. Udover hende, har jeg også haft FUN one med til kollegaerne. Tilbagemeldingerne fra familie og kollegaer er bl.a., at saften næsten smager af for meget, på grænsen til en kunstig eftersmag?! Jeg selv er ikke den store saftevandsdrikker, måske derfor at kun den ene smagsvariant faldt i min smag?! 
FUN one er tænkt som saftevand til voksne, som kan erstatte rødvinen- meeen den går altså ikke hjemme hos os ;-) I aften skal der ihvertfald drikkes god rødvin, for sørme om ikke mit eksamensbevis kom med posten idag:-)

God lørdag aften til alle der læste med...

Fie

(Indlægget er sponsoreret, men tanker og holdninger er mine egne, læs evt. mere om dette her.)

8 kommentarer:

  1. Uha, tillykke med det - så ér det altså mere velkomment med en gang rødvin i glassene, må man sige!
    Ps. Lækker borddækning iøvrigt, elsker altså bare Signatur-stellet.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, tak-ja rødvin måtte der til:-) Stellet er vores hverdagsstel og det holder til en del, så vi er også meget tilfredse. Jeg mixer af og til med megamusel, det hvidriflede og det gamle muselmalede- synes det er fint sammen...

      Slet
  2. Fedt og Tillykke - så ville jeg også klart skåle i god rødvin frem for saftevand!

    SvarSlet
  3. ligefrem at erstatte rødvinen.....det er kras reklame ;-) Godt gået med eksamen, og dejligt at du dog skålede i rigtig rødvin :-)
    Hilsen Nola

    SvarSlet
    Svar
    1. Giver dig helt ret- den vinder man ikke på:-)

      Slet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...