03/02/2013

Søndagshygge...

Jeg har længe glædet mig rigtig meget til dagen idag, for Marie havde inviteret kreaklubben (Anna, Gitte, Marianne, Tanja, Christina, Marianne og jeg) hjem til brunch. Vi plejer at mødes på hverdagsaftener, så det var skønt at møde friske op, klar til masser af hygge, sludder, krea, lækker mad og Asti :-) 





Da vi ikke fik afholdt julefrokost, havde vi besluttet at tage revanche ved at lave en pakkeleg. Det var et nervepirrende spil, for ingen af de andre var med på min idé med, at alle skulle ende op med lige mange pakker ;-) Heldigvis endte alle med  mindst 1 gave hver... Endnu mere spændende blev det, da pakkerne blev pakket op- for hold nu op en masse lækre kreating!

Gitte,som er min gode veninde og tidligere nabo, havde meget overraskende en pakke med til mig, fordi kandidaten er i hus. Som billedet afslører, var pakken købt i 1+1 Textil- og sørme om der ikke gemte sig et par superfine ørenringe fra Finnsdottir deri:-) TUSIND TAK!!

Som om, at det ikke var pakker nok på een søndag, havde Marie sørget for en goodiebag med skønne ting til alle os gæster!- billeder af indholdet + mit udbytte af pakkelegen får I i løbet af næste uge...

Håber at I også har haft en skøn søndag?!

Fie 

4 kommentarer:

  1. Uhh det lyder godt nok som en skøn dag! Og stort tillykke med kandidaten!

    SvarSlet
  2. Hvor ser det hyggeligt ud - dejligt i havde en skøn dag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Har du fået startet en kreaklub på benene?- kan huske at du tænkte på det til blogtræffet i Lystrup..

      Slet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...