24. feb. 2013

Weekendens fjollerier...




Mens vi venter på foråret, hygger vi os med maling og hæklerier indendøre. Her i weekenden legede vi med LEGO klodser og maling. Ida blev fanget med det samme, og gjorde sig virkelig umage med mønstre og farvesammensætninger. Oskar synes det var mest spændende at få lov til at vaske LEGO klodserne af bagefter:-)
Jeg har fået hæklegejsten tilbage og hækler soverangler til små mennesker, der snart kommer til verden- men ingen kender kønnene, så jeg hækler til både piger og drenge:-) Ranglerne er efter DIY fundet her, dog er den fyldt ud med bamsefyld og bjælder. Når jeg har fået broderet ansigter på, kommer der selvfølgelig slut-billeder:-)

Tak fordi du kiggede forbi...

Fie

16 kommentarer:

  1. Wauw - det neongule klods-print ser virkeligt fedt ud!! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tanken er, at jeg skal have gang i udstanseren og få lavet nogle gifttags og andet sjovt:-)

      Slet
  2. Ej, hvor fine LEGO tryk, det må vi prøve herhjemme ;o). Glæder mig til at se ranglen færdig med eller uden ansigt ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemt: maling, papir og LEGO- elsker at bruge det vi allerede har:-) Ja, jeg er stadig ikke kommet igang med at brodere-frygter det nok lidt...

      Slet
  3. Fin ide' med at bruge LEGO til tryk!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror faktisk jeg så det på Pinterest engang?!

      Slet
  4. Looks like a fun weekend! :) xo

    SvarSlet
    Svar
    1. It sure was! - and the kids loved playing with LEGO and paint:-)

      Slet
  5. Skøn kreativ søndag :-) Er spændt på at se ranglen.
    God start på ugen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, skønt med weekender hvor der er tid til at være kreativ med børnene:-) Håber dog snart at det forår kommer, så vi kan være lidt mere ude!

      Slet
  6. Kult!
    Håper weekenden var fiiiiin :)

    SvarSlet
    Svar
    1. - og det var supersjovt! Også for mig:-)

      Slet
  7. Skønt at se nogle af dine kreative indlæg igen - har savnet dem!
    Glæder mig til at se det fædige hækleri!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg også!- håber også at det snart bliver lidt oftere jeg kan poste krea-indlæg... Men tiden- you know...

      Slet
  8. Hyggelige krea-aktiviteter! Er spændt på at se de færdige rangler!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg også- ved ikke om jeg tør gå igang med de broderede ansigter?!

      Slet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...