20. mar. 2013

En dejlig dag...




I mandags have jeg fødselsdag, og det blev en af de virkelig dejlige af slagsen! Om morgenen blev jeg vækket af familien med sang og gaver. Herefter gik turen på arbejde, hvor børn og kollegaer tog imod mig med kram, skønne tegninger og en kop kaffe (man er vel pædagog...). Manden havde sendt en buket blomster ud til mig på jobbet- det vakte stor opmærksomhed og en smule misundelse blandt kollegaerne ;-) Om eftermiddagen kom min søster til lækker cheesecake brownie, som jeg fandt en opskrift på her. Den var virkelig lækker, men puuuha- 1 stykke var nok :-)
Aftenen blev tilbragt i sofaen med benene oppe og hæklenålen i hånden- perfekt dag.... - og tak for hilsnerne på Instagram forresten!

Fie

8 kommentarer:

  1. Det missede jeg vidst :/ Så du får lige et forsinket, men kæmpe stort tillykke søde Fie! Det lyder også bare som en dejlig dejlig dag :)

    SvarSlet
  2. Tillykke, det lyder som den skønneste fødselsdag :) Smukker blomster og lækker kage - dejligt med forkælelse.

    SvarSlet
  3. Øj, det lyder godt nok som en skøn dag - stort tillykke! Brownie Cheesecaken er bare altid et hit!

    - Anne

    SvarSlet
  4. Stort tillykke endnu en gang - den er god den kage men ja, tung :)

    SvarSlet
  5. Aww, happy Birthday and what sweet presents! :) xo

    SvarSlet
  6. Forsinket tillykke..... lyder som en perfekt og hyggelig dag. :-)
    Kh Nola

    SvarSlet
  7. Stort forsinket tillykke. ;) Den kage er nemlig skøn men man kan desværre ikke spise flere stykker end et.

    SvarSlet
  8. Tillykke med dagen, lyder skønt med "benene oppe"-tid. Det er altid værdsat :-)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...