24. mar. 2013

Påskeferie...

Påskeferien er skudt igang for børnene og mig- manden skal lige arbejde lidt inden han også har påskefri... Påskeugen indebærer et par påskefrokoster og legeaftaler, men ellers er der dømt afslapning, hygge og kreative sysler :-)




# Jeg er igang med at bruge af alle de læderrester, som jeg har tilbage fra en større produktion af hjemmesko til børnene. Foreløbig er det blevet til kvaster på nøgleringe, men flere idéer står til udførelse snarest... DIY på kvasterne kan findes her, her og her - mit resultat er en god blanding af dem alle...
# Påskens hit hos børnene spår jeg bliver den nylavede modellervoks og de nye udstikkere. DIY på modellervoksen finder du lige her...
# Vi er så heldige at have en kælkebakke 1 minut fra havelågen, så den bliver flittigt brugt fra tidlig morgen til sen aften- for lur mig, om ikke snart foråret banker på og al sneen forsvinder :-)
# Jeg har haft svigerfamilien til fødselsdag, og de blev forkælet med chokolademuffins med hindbær i. Det var sidste fødselsdagsfejring i denne omgang, nu skal jeg bare have fundet en dag, hvor jeg skal ind til Aarhus og have brugt fødselsdagspengene til nye forårssko...

Hvis ikke jeg når indenom bloggen inden påske, vil jeg ønske Jer alle en rigtig dejlig påske...

Fie 

2 kommentarer:

  1. Håber I havde en god påske :-) Dejligt med nye sko i sigte!

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine nøgleringene.
    Glæder mig til at følge din blog:-)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...