14. mar. 2013

Påskehygge coming up...



Kom nu forår! Jeg længes efter mere sol, lune vinde og mindre overtøj til børnene:-) For at lokke det lidt på vej, har jeg været igang med at påskepynte herhjemme. Jeg kan ikke rigtig finde ud af om jeg er til påskegul, pasteller eller neon, så indtil videre tænker jeg at det bliver et miks mellem alt. Og indtil videre er det så kun blevet til det ene æg på lysestagen (som ikke er hjemmehæklet)?! - savner inspiration, lyst og tiden til at være kreativ. Kan se at kreativiteten begynder at spire i Blogland- så mon ikke jeg snart smittes og kommer i sving :-)

Hav en dejlig uge!

Fie

5 kommentarer:

  1. Oh I really love that blue fabric! So perfect for spring! xo

    SvarSlet
    Svar
    1. I love it too- that deep blue colour is perfect for many occasions:-)

      Slet
  2. Åh ja, kom nu forår... God idé med æg, og rigtig fine stoffer :)
    Ha en skøn weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at du hepper med:-)

      Slet
  3. Jeg er så klar til forår!!!
    Vi har slet ikke påskepyntet. Måske burde man - bare lidt?

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...