29. apr. 2013

Dryp, dryp, dryp, dryp ...

Bare rolig- dette er ikke et indlæg, hvor jeg vil brokke mig over vejret! Tværtimod :-) Jeg nyder at det er blevet lidt lunere og at frosten dermed er væk... Det betyder nemlig at forårstøjet kan findes frem - og her tæller jeg også regntøjet med, for regn hører altså også det danske forårsvejr til... Jeg har altid købt regntøj af god kvalitet til børnene, fordi de virkelig bruger det meget, da de er nogle meget aktive, dvs. klatrende, rutsjende, hoppende, kravlende børn :-) Derfor takkede jeg ja til at teste regntøj fra Ocean4Kids.





Oskar blev den heldige modtager af dette lækre mørkeblå sæt, som jeg glæder mig til han skal i. Jeg synes det er lækkert med  klassisk ensfarvet regntøj, for så er der ingen risiko for, at jeg bliver træt af at se på det i løbet af sæsonen. Regnbukserne er med stropper og knapper i siden, så det kan justeres efterhånden som han vokser. Med de nyindkøbte gule gummistøvler til, kan det kun blive et lækkert sæt til de regnfulde dage i vuggestuen... 

Er jeg mon den eneste der synes, at det er ok med lidt forårsregn?!

Fie

3 kommentarer:

  1. Uh han skal nok blive fin :)
    Elsker i øvrigt duften af forårsregn - når det vel at mærke er lidt varmere i vejret.
    Ha en dejlig uge :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja- duften er skøn! God uge til dig også:-)

      Slet
  2. Jeg elsker stille forårsregn - uhm! Og vi skal også teste regntøjet, så jeg hepper næsten på lidt smat:-D

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...