10. apr. 2013

Total Yndlings Weekend...

I weekenden var jeg i sommerhus med de 7 skønne piger fra kreaklubben. Det blev en weekend fyldt med en masse latter, hygge, lækker mad, vin og selvfølgelig - kreative projekter. 



# Jeg havde hæklenålen med, for jeg havde lovet en kær kollega en håndfuld cupcakes til hendes piger. Opskriften er inspireret af den her

# Jeg har længe drømt om en fin lille clutch, så med Maries hjælp  (og Sys Fredens) kom jeg igang med at øve mig på muslingemønsteret. Jeg hækler den med garn fra Søstrene Grene og en fin sølvtråd fra Gårdbutikken Katrinelund.

Udover disse småprojekter fik jeg også kørt et par flagranker gennem symaskinen, så jeg er lidt på forkant med Idas fødselsdag - i juni;-)

Er du nysgerrig efter at se, hvad de andre havde med af kreative sager, så kig ind til Marie og Anna eller søg på #kreaklubbensweekendtur ...

Fie

5 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fine og hvor har I været produktive :)

    SvarSlet
  2. Rigtig flotte ting du har lavet :) Er helt vild med farven på muslingemønsteret.

    SvarSlet
  3. I love the muffin with the sprinkles!!! And everything else is wonderful, too! :) xo

    SvarSlet
  4. Enig, det var en ret god weekend :-) Og nu er det snart en uge siden - hvor bliver tiden af...

    SvarSlet
  5. Jeg er sikker på at I havde en skøn og sjov tur! Sikke fint det muslingemønster bliver - det lagre jeg straks på min to-do-hækle-liste! Virkelig fint mønster!

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...