29. maj 2013

Dejlige dage...





Dagene flyver afsted, og der sker en masse herhjemme... Vi (læs:manden) er nemlig gang med at lægge i fliser - et haveprojekt, som pga. travlhed på vores jobs desværre trækker lidt ud. 

# Den dag fliserne blev pillet op, røg stauder og diverse småblomster - men Ida var hurtig og fik hentet lidt blomster ind til et par vaser. De pynter nu på spisebordet i køkkenet.

# Om aftenen mens manden lægger fliser, lister jeg mig igang med lidt krea. Det er blevet til en uro med papir og perler, og så er jeg godt igang med invitationer til Idas fødselsdag. Dem viser jeg frem så snart de er færdige og afleveret til gæsterne:-) 

# Forleden modtog jeg en skøn pakke fra Kirsten med bloggen Mit Nu. Pakken indeholdt den skønneste Twist Color pude, som jeg vandt i en Give Away sponsoreret af 1+1 Textil. Den pynter så fint i sofaen!

Har lige luret i vejrudsigten, og den siger SOL- skønt!
God uge til Jer alle, der følger med...

Fie

5 kommentarer:

  1. Dejligt at se dig herinde igen, Fie:-)

    Jeg er SÅ misundelig på puden - must haves!

    SvarSlet
  2. Lovely patterns and colors. Got smitten by that pretty pillow. Got my eye on your next posts.

    SvarSlet
  3. sikke heldig du var at vinde så flot en pude!! Den må vist kigges nærmere på ;-) Dejligt at vejret er med jer, så kører det meget nemmere med alle gøremålene :-)

    SvarSlet
  4. Tillykke med din nye fine pude! Og skønne billeder - elsker små sommerbuketter også dem med mælkebøtter!

    SvarSlet
  5. Fine billeder og tillykke med puden :)

    /Diane

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...