18. maj 2013

En stille lørdag...

Idag har (indtil) videre været en meget stille lørdag. Det skyldes nok at manden  var på arbejde og jeg var til fest med kollegaer igår... 
Dagen startede med, at børnene fløj i tøjskabet, fordi jeg havde lovet dem, at idag måtte de få shorts og sandaler på :-) Klokken var da heller ikke meget mere end 8 før vi alle tre gik i haven. Jeg glemte (heldigvis!) alt om følgevirkningerne af gårsdagens fest, da vi kom ud, for haven var dækket af de fineste hvide blade, som gav sommerhumøret et ordentligt løft...





I pinsen siger vi farvel til græsset i vores have, for det bliver erstattet af fliser. Jeg har kæmpet imod idéen i 2 år, men kan godt se at der er flere fordele ved det. Vi døjer rigtig meget med nabokatte, der bruger vores have som toilet, og det er et stort irritationsmoment når man har små børn, der gerne vil gå med bare tæer i græsset... Herudover indrømmer jeg da gerne, at vi ikke er så flittige med slåmaskinen, så vi har tit meget højt græs før vi bukker under og slår det :-/


Efter nogle timer i haven trængte vi til lidt sofahygge, og Ida fik åbnet hendes nye ABC malebog. Hvis man vil købe legetøj online er ABC leg et godt sted at kigge, når man som jeg har en datter, der er vild efter at lære bogstaver og tal. Hun sad fordybet i lang tid og farvelagde de fine tegninger.

I aften står den på grill, hygge og Melodi Grand Prix med gode venner/naboer - uden kat;-)

Fie 


(Indlægget er sponsoreret, læs gerne etikken bag lige her)

4 kommentarer:

  1. Glæder mig til at se haven uden græs. Jeg gav manden en havetraktor for at slippe for at slå græs;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. En havetraktor er nok liiige voldsomt nok i vores lille have;-)

      Slet
  2. Dejlige billeder, men ærgerligt at kattene vinder til firdel for græsset.
    Hvor er Idas sandaler fra? Jeg er nemlig ikke kommet så langt endnu...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg synes også det er skønt med græs- heldigvis er der masser af det udenfor havelågen:-) Idas sandaler er fra ByKier...

      Slet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...