1. maj 2013

Lidt nyt...


# Den skønneste buket blomster fra manden pynter på de nyindkøbte MALM kommoder fra IKEA, som vi fandt billige og meget lidt brugte på DBA.


# Stadig ingen gulvlister, men nu er uret da kommet op samt et enkelt billede. Jeg håber snart at kunne skifte den sorte ramme ud med en hvid.


# RIBBA billedhylder fra IKEA over sofaen skal erstatte en tidligere billedvæg (dog på en anden væg). Nu er det muligt at skifte billederne ud uden at ende op med en masse huller i væggen:-)


# Og sidst men ikke mindst er vi nu trådt ind i en af mine absolutte yndlingsmåneder! Kalenderen i køkkenet er derfor blevet pimpet med forårsregn og sole.

Kom maj du søde milde...

Fie

18 kommentarer:

  1. Hvor lækkert med nyt skuffesystem - det ser fedt ud - og friske blomster er bare prikken over i'et, det giver altså den bedste forårsstemning med sådan en buket!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg er indtil videre glad for skufferne- og dejligt at have et sted til nips, når vi ingen vindueskarme har ! :-)

      Slet
  2. Det ser lyst og lækkert ud! Jeg er også glad for at have gallerihylder i stedet for en billedevæg, så kan man nemlig hurtigt skifte uden der sker noget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ER dejligt lyst og lækkert:-) Vi nyder det hver dag...

      Slet
  3. Øj det ser rigtig fint ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak... dejligt at noget bliver fint selvom det ikke er dyre løsninger:-)

      Slet
  4. Bander altså lidt over, at jeg ikke kom hjem og så det rigtigt i søndags, for det ser MEGA fint ud!!! Du har god stil, søde Fie!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Anna- men må nok hellere sende lidt credit videre til manden for de nye kommoder:-) jeg var jo MEGET glad for hjørneskabet, så der skulle lidt overtalelse til før jeg gav mig...

      Slet
  5. det ser dejligt ud :-) Har også lige besluttet mig for at jeg skal have hentet sådan en billedhylde i IKEA, det ser så fint ud og giver hurtig mulighed for at skifte ud :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, afsted med dig- er sikker på at du bliver glad for det:-) Tror de kostede 79,-? så det er ikke en formue:-)

      Slet
  6. Hvor er det flot! Syntes faktisk det er pænt med den sorte ramme, den fremhæver billedet og passer så fint til Kubus.

    Fin lille Kähler samling/stilleben :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, manden synes også den sorte ramme er ok- så den får lige lov at blive hængende lidt endnu:-)
      Kan da egentlig godt se at der er dømt Kähler på kommoden- det havde jeg slet ikke tænkt på ;-)

      Slet
  7. Det ser fint ud! :)
    Jeg er også virkelig glad for min Ribba hylde.. SÅ skønt at man bare kan skifte ud og rykke rundt når man har lyst.. så behøver manden ikke brokke sig over, at man rykker rundt for ofte, for så lægger han ikke så meget mærke til det ;P

    SvarSlet
  8. Hvor ser det skønt ud Fie!
    Jeg synes også at du skal beholde den sorte ramme - det bryder dit fine hvide hjørne! Dejligt hjem!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Line:-) Rammen får lov at blive lidt endnu...

      Slet
  9. Hej Fie,
    Den kalender der - hvor har du kreeret den? Er det en sort base du så selv dekorerer?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej- ja det er en sort kalender fra Bog og Idé eller Panduro, som jeg selv har pimpet lidt op:-)

      Slet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...