6. maj 2013

Små hæklerier... og efterlysning af "sunde" DIY´s



Jeg er stor fan af små hurtige hæklerier- desværre, for jeg gad virkelig godt, at jeg havde tålmodighed til at lave et fint tæppe eller måske en dukke:-) 
Den sidste uges tid har jeg hæklet masser af æg (DIY lige her) til en pædagog i børnenes institution, rangle til en kollegas kommende baby (DIY lige her),og så er jeg gået igang med en "resteslange". Slangen hækles udelukkende af rester, og har ikke nogen bestemt modtager, så tiden må vise hvornår den er færdig, og hvem der bliver ejermanden... 
Jeg har her til aften hæklet et ekstra æg, som skal lægges i en kurv fyldt med andre hæklede "sunde" sager. SÅ har du et link til gode DIY´s på grøntsager, frugter og andet ikke-sødt, vil jeg meget gerne at du skriver en kommentar :-)

På forhånd tak

Fie 

2 kommentarer:

  1. Dejlige hæklerier, du har gang i. Og slangen er en rigtig god idé, synes jeg. Måske jeg skulle have gang i sådan én også.
    Her er et link fra Drops Design med sunde hæklerier:
    http://garnstudio.com/lang/dk/visoppskrift.php?d_nr=s23&d_id=56&lang=dk

    SvarSlet
  2. Jeg er også fan af hurtige hæklerier, selv om det godt nok er ganske lidt jeg har lavet den sidste tid. Jeg laver lidt på fødselsdagsgave til Alberte (men ellers sover jeg mest om aftenen ;-). Jeg vil også henvise til Drops (garnstudio), de har opskrifter på en masse.

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...