11. aug. 2013

Nyt kæledyr...



Da jeg så denne skønne kaninpude hos Pernille med bloggen MorMedMegetMere, var jeg ikke i tvivl - den måtte Ida have. Hun har et brændende ønske om et kæledyr, men da jeg har allergi, er det ikke en mulighed. Hun drømmer dog om at få en kanin udenfor. Indtil videre må hun dog nøjes med denne - men er ret sikker på, at den bliver modtaget med masser af kys og kærlighed! Hun må dog vente lidt endnu med at få den, for hun skal først have den på lillebrors fødselsdag i september...
Har du også forelsket dig i kaninen, eller er du mere til hunde eller isbjørne - så kig forbi Pernilles blog lige her...

Søndagshilsner her fra...

Fie

6 kommentarer:

  1. Den er skøn- og det er puden bagved forresten også. Elsker den måde midten er drejet på. Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Den bagerste får hun dog ikke- den vandt jeg i en Give Away sponsoreret af 1+1 textil :-)

      Slet
  2. Fin pude - passer lige til en pige der ønsker sig en kanin som kæledyr. Er selv vokset op med en allergiramt mor - så jeg kender alt til ønsket!

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja, så kender du godt til det brændende ønske... Håber dog at vi kan trække den lidt endnu, så hun bliver lidt ældre og kan være mere med i pasningen af et (udendørs!) kæledyr:-)

      Slet
  3. Årh den er så sød :) God ide, nu hun ikke kan få et kæledyr!

    SvarSlet
  4. Hej (: *sms*

    Kan godt være at du nu tænker åååh nej har hun nu tænkt sig at skrive en sperm mail rundt på forskellige blogger nej er det ikke jeg ville bare fortælle dig personligt at jeg nu har fået egne domæn og det er der frem over du skal skrive til mig jeg håber at du vil gå forbi min blog skrive en dejlig hilsen i min gæstebog så vil jeg blive glad (:

    Men skal lige siges jeg er igang med at opdater bloggen og endnu ikke er færdig med den endnu (:

    www.dytbat.dk

    Mnage knuser fra Lise

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...