19. aug. 2013

OhDeer ...




Sidste uges højdepunkt var et besøg af OhDeer søstrene Heidi og Tina. Jeg havde booket dem til et OhDeer Homeparty og inviteret en masse veninder til hyggesnak og smykkeshopping... De ankom med masser af lækkerier til overkommelige priser - og sørme om de ikke også havde nogle nyheder med, der endnu ikke var kommet i shoppen:-) Efter en kort præsentation af deres lille virksomhed og fakta om smykkerne gik vi om bord i alle sagerne. Der var en masse til enhver smag, og det var virkelig svært at begrænse sig! Jeg forsøgte at tænke efteråret ind i mine indkøb - for så må jeg jo bare gå amok i lyse pasteller når jeg booker dem til homeparty om ca. et halv år;-)

Synes du også, at det er nogle lækre smykker, så kig forbi OhDeer shoppen her. Kunne du tænke dig at høre mere om et evt. Homeparty, så send dem en mail på info@ohdeer.dk

Fie

3 kommentarer:

  1. TAK fordi i inviterede os :) I var simpelthen så søde og hyggelige at være ude ved :)

    SvarSlet
  2. Lækre smykker du har købt dig. De laver nogle virkelig smukke ting.

    SvarSlet
  3. Skønne køb Fie:) og skøn aften helt sikkert.

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...