19. aug. 2013

På spring...


Selvom der godt nok snakkes om, at sommeren vender tilbage, så må vi alligevel erkende, at et sæsonskifte lurer lige om hjørnet, og det betyder opdatering af garderoben - især børnenes ... De vokser jo helt vildt!- Oskar rykker virkelig i øjeblikket, og har allerede overhalet Ida hvad skostørrelse angår?! Da jeg fandt dette billede fra denne sommer, kan jeg virkelig se, hvor stor han efterhånden bliver :-) Ikke så sært at vi har måtte skifte alle hans bukser og bluser ud med nummeret større end før sommeren!
Nogle gange er det rart at kunne handle børnetøj samlet ét sted, når børnene skal med for at prøve tøj og sko. Når man bor i Aarhus, er Magasin et rigtig godt bud herpå. I Magasin køber jeg ofte fodtøj til børnene, og nogle gange har jeg været så heldig at finde den rette skostørrelse under udsalget. 
Magasin forhandler også mærket Danefæ og Holly´s som jeg er meget glad for. Herudover har de et stort udvalg af flyverdragter, som jo er et musthave til den kommende vintersæson. Til både børnenes, men egentlig også vores egne fødselsdage, skriver vi altid gavekort til Magasin på - og det er virkelig skønt, når de store indkøb til efterårs- og vintersæsonen kan finansieres med gavekort:-)


Fie

(Indlægget er sponsoreret, se etikken bag her)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...