8. aug. 2013

Sommerleg ...

Inden det for alvor blev rigtig varmt, fik vi lagt fliser i hele haven, og det har børnene virkelig nydt godt af. Der er blevet spillet en masse fodbold og cyklet en del kilometer :-)

Både Ida og Oskar er sommerbørn, så deres ønskeliste indeholder altid gode ting, der kan benyttes udendørs, så da jeg blev spurgt om jeg ville skrive et indlæg om Swingcar.dk ,var jeg selvfølgelig inde og lure på deres udvalg. Og sikke et udvalg - masser af lækkert legetøj, som kan bruges udendørs. 



De forhandler blandt andet PUKY cyklen, som Ida fik, da hun blev 2 år. Nu har Oskar overtaget den, og jeg kan virkelig anbefale den til de yngste, inden de skal lære at cykle på en rigtig cykel. De opnår en virkelig god balance som ofte medfører, at støttehjulene bliver unødvendige... Wheely Bug´en, som de også forhandler hos Swingcar.dk, er også et hit herhjemme...



Til september har Oskar fødselsdag, han ønsker sig et løbehjul, som de har et bredt udvalg af her - håber at familien læser med :-)


(Indlægget er sponsoreret, læs gerne om etikken bag her)


6 kommentarer:

  1. Sådan en cykel har mine børn også - og den er et kæmpe hit :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen den er virkelig bare god- og den holder til en del:-)

      Slet
  2. Vi har både cykel og wheely bug og begge dele bliver flittigt brugt:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er virkelig nogle gode ting:-)

      Slet
  3. Jeg kan se dette indlæg er 2 år gammelt - så hvis ungerne kørte på wheely bug for 2 år siden - kunne tid til løbehjul? http://www.legehjulet.dk/12-lobehjul-billige

    SvarSlet
  4. Jeg kan se dette indlæg er 2 år gammelt - så hvis ungerne kørte på wheely bug for 2 år siden - kunne tid til løbehjul? http://www.legehjulet.dk/12-lobehjul-billige

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...