6. aug. 2013

Tilbage efter en skøn dansk sommer...








Den dejlige danske sommer betød en længere blogpause end forventet :-) Jeg har for første gang, mens jeg har haft børn holdt sommerferie uden at have en studieopgave i baghovedet (!) - og det betyder at vi har givet den fuld gas med nærvær og hygge sammen med familie, venner og ganske alene... Børnene har nydt det, og Idas sidste ord inden hun smuttede i børnehave i mandags var - Mor, vi har godt nok lavet en masse sjove ting i ferien! Hvad mere kan man ønske sig:-)
Ferien sluttede af med et brag af en polterabend for vores skønne venner - at manden nu ligger på sofaen og er kraftigt forslået efter et styrt på en ATV var så ikke lige en del af sommerferieidyllen ;-)

Nu er hverdagen skudt igang, men heldigvis fortsætter sommervejret lidt endnu. Gårsdagens tordenvejr gav mig dog anledning til at teste den nye regnponcho fra Bilka. Den er superpraktisk når man skal have børn, tasker og nøgler med sig under armen! 

Jeg håber ikke, at det næste blogindlæg er lige så længe undervejs som dette ;-)

Fie

2 kommentarer:

  1. Skønne billeder! Og dejlig at have tilbage.

    Vi ses i morgen:-)

    SvarSlet
  2. Fine sommerbilleder - velkommen tilbage i blogland!

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...