10. sep. 2013

DIY /// Genbrug dine magasiner...

Forleden var jeg forbi en af mine yndlingsblogs, nemlig The Read Thread. Her fik jeg idéen til at få brugt mine magasiner til noget, som jeg rent faktisk kan bruge...


Måske de skal pyntes med glimmer og glitter som hos Lisa?!


I mit forsøg på at rode mindre og øve mig i at skille mig af med ting, har jeg lavet en aftale med mig selv om, at jeg max må have magasiner liggende i et år. Derfor blev jeg så glad, da jeg blev mindet om, at man kan genbruge magasinerne til noget som faktisk kan bruges og som samtidig er nemt og hurtigt. Med udstansere tager det ikke lang tid at få lavet en god portion gifttags til de kommende fødselsdags, værtinde og julegaver... Der mangler  blot groft karton bagpå, huller og snor i- så er de færdige.
Idéen er ikke banebrydende- I know! Men nogle gange er det dejligt at blive mindet om simple men gode - og besparende DIY´s :-)

Fie

10 kommentarer:

  1. Kanon god idé!!!
    Haps det vil jeg også prøve :)
    Tak fordi du deler hvad andre deler!
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, egentlig en ganske simpel idé- men det er heller ikke de værste;-)

      Slet
  2. fine ide som også gør en gave meget mere personlig. Min første udstanser er næsten lige kommet ind af døren og skal bruges til nogle vinterting og måske til når vi en gang skal have barndåb....

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh- spændende hvad du så finder på:-)

      Slet
  3. Super god ide. Jeg MÅ have fat i de udstanser nu, som jeg så længe har tænkt på at købe...
    Kh Lena

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, afsted med dig:-) VIl dog anbefale dig at købe nogle af en god kvalitet, det er så træls at bøvle med noget der ikke virker ordentligt:-)

      Slet
  4. Gode ideer - tak for at minde os om dem :)

    SvarSlet
  5. Lækker ide. Hvor har du købt udstanserne henne? Jeg synes de er så dyre i panduro!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har for flere år siden købt dem hos Hobbyboden.dk . Og kan anbefale dem der hedder Whale-of-a-punch ! De er virkelig af god kvalitet-men desværre ret pricy...

      Slet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...