14. okt. 2013

En hyggelig komsammen...

Forrige weekend var jeg til blogtræf i Hjortshøj. Dagen var planlagt af Jonna og Rikke, men det skønne var, at hver og en af deltagerne var med til at skabe en hyggelig og kreativ stemning rundt om det store fællesbord. Snakken gik lystigt og humøret var i top! Jeg havde hækletøjet med, og som nogle måske har set på Instagram, forsøgte jeg i samarbejde med Gitte at lave en himmeli af sugerør. Det var noget at en opgave, så jeg tror lige at jeg holder en pause med himmeli-projektet;-)




Til værtinderne havde jeg selvfølglig et par små gaver med- de vakte heldigvis glæde...

I det store lotteri var jeg så heldig bl.a. at vinde et fint tryk fra Kristina Krogh, bøgerne Serena og Jordfald herfra, en skøn kosmetikpung lavet af Gitte, samt et par gaver, som er røget i julegavepuljen til min søde familie.

Tak til de søde arrangører -  og alle dem der deltog...

Fie

6 kommentarer:

  1. Det lyder som en hyggelig dag :-) og sikke alle de gaver du kom hjem med :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var virkelig hyggeligt!- så glæd dig til den 17.november:-)

      Slet
  2. Det lyder som en dejlig dag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det også- det burde alle opleve:-)

      Slet
  3. Jamen selv tak-Ja, mobilen fra dig hænger på døren i Magnus' værelse og den er så fin:-)
    Det var hyggeligt og som du skriver, så er det jo dem der kommer, der skaber hyggen:-)
    Ses vi imorgen til GarnGlad?! (Det er 9:30 denne gang;-))

    SvarSlet
  4. Jeg arbejder i denne uge, så jeg kommer først afsted om 14 dage- og jeg glæder mig :-)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...