4. okt. 2013

Keramisk design hos Kähler...

I starten af ugen var jeg til bloggerevent arrangeret af Kähler. Det fandt sted i den lækre Kähler Villa Dining - Malling og Schmidt på Grenåvej. Eftermiddagen bød blandt andet på et oplæg af designeren bag Mano-serien Jeanette List Amstrup, smagsprøver fra de dygtige kokke og en rundvisning i restauranten. Oplægget var meget spændende og lærerigt og den efterfølgende snak med Jeanette vakte virkelig min interesse for selve design- og produktionsprocessen bag Kählers keramiske design. Det var  samtidig selvfølgelig superhyggeligt at drikke lækker kaffe med de andre søde bloggere...









8 kommentarer:

  1. Det lyder som et spændende arrangement, det må være virkelig interessant at høre om design processerne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det VAR et rigtig spændende oplæg, og dejligt at snakke med hende ved bordet bagefter. Hun var helt åbent for spørgsmål og enormt inspirerende at høre på!

      Slet
  2. Fine billeder. Andre der var med har også skrevet det var et godt arrangement, det burde de gøre for alle :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror engang imellem at de har "åbne" arrangementer hvor alle har mulighed for at tilmelde sig... Skal nok give lyd når jeg hører om et igen:-)

      Slet
  3. Ser skønt ud - heldige dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, tænk sig at være så heldig:-)

      Slet
  4. Åhh det var en skøn dag :) Og de linser var bare super lækre!
    Kan se at det er mit kamera, telefon og bobler der roder på bordet (anden sidste foto) :)

    /Lou

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg fik desværre ikke smagt linserne- men mums for nogle lækre rodfrugtchips ;-) Nåh det var dig der rodede ... ;-)

      Slet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...