27. okt. 2013

#kreaklubbensweekendtur ...

Denne weekend har jeg tilbragt væk fra min familie- men til gengæld sammen med 7 kvinder som jeg virkelig sætter pris på at kende og være sammen med. Det er selvfølgelig kreaklubben der har været på weekendtur - igen:-) 
Fredag eftermiddag kørte jeg sammen med Gitte mod Føllehuset, som er det skønneste sommerhus beliggende ved Følle Strand, og venligst udlånt af Christinas mor. Vores fælles aftale for disse weekendture er, at vi alle skal have kreative syslerier med -  men at der ikke skal produceres, så vi føler os pressede, men derimod kreeresinspireres og hygges... Da vi tog derfra idag, kunne det tydeligt ses, at 8 kreative sjæle havde været igang i flere dage. Der var et fint lag stoffnuller på gulvene, afklippede garn- og stofrester på samtlige borde og et virvar strikke- og hæklenåle i lænestole og diverse net - sådan måles en succesfuld weekend tur med kreaklubben efter min mening ;-)



# Grydelapper efter opskrift fra Tusindfryd og hårelastikker stærkt inspireret af Kathrines. Tak til Anna, som lærte mig at hækle de fine bubblestitches!


#Hæklet ranke med små huse og en frugtkurv hæklet i hjemmelavet stofgarn.


# Halsrør efter DIY fra Yarnfreak.


# Min gave i pakkelegen lavet af dygtige Marie...


# Lækker tapas lørdag aften.

Flere billeder fra weeekenden kan ses på Instagram -

#kreaklubbensweekendtur

God søndag til Jer der kiggede forbi...

Fie

18 kommentarer:

  1. Fine syslerier du har fået lavet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak- ja jeg nåede da lidt mellem al hyggen:-)

      Slet
  2. Årh - det lyder også godt med en weekend hvor der ikke er nogen der render med ens hæklenål hvis man finder den frem inden barnet sover.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var virkelig skønt- et supergodt koncept! Vi lavede absolut INGENTING- bortset fra alt det kreative;-)

      Slet
  3. Oh hvor hyggeligt. Sikke da en skøn tradition:) Fine sager der er blevet kreeret. Og GODT at man ikke skal stress-producere men hygge sim udgangspunktet. Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, nu har vi været afsted 2 gange - og vi skal HELT sikkert afsted igen! :-)

      Slet
  4. Tak for en fantastisk weekend - jeg SAVNER jer helt vildt i dag;-)

    SvarSlet
  5. Dejligt at se jer lørdag :-) det var hyggeligt, og I var så søde til at lade mig blive sidde på min flade :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde Marie:-) Der var vist ikke nogen af os, der synes vi havde travlt denne weekend- hold fast hvor er vi gode til at slappe af sammen! ;-)

      Slet
  6. Tak for en fantastisk weekend. Sikke mange fine ting du fik lavet.

    Kram
    G

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg takker også! - og ja, jeg nåede da lidt:-)

      Slet
  7. Skønt med sådan en weekend, hvor der bare er tid til det kreative.... Det kunne jeg også godt tænke mig :-)
    Kh Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er virkelig et skønt koncept!- måske du skulle starte en kreaklub ? - så du også kan komme afsted ;-)

      Slet
  8. Åh det lyder så hyggeligt - søde piger, garn og syslerier!
    Skønne sager du har fået lavet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det VAR virkelig hyggeligt!- og ja, jeg nåede lidt omkring med mine hæklerier :-)

      Slet
  9. Det var bare sådan en dejlig weekend :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep!- glæder mig allerede til næste gang ;-)

      Slet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...