28. nov. 2013

3 år med fjollerier - Give Away

I anledningen af at bloggen fylder 3 år den 3.december skyder jeg en lille Give Away igang. Præmien er denne hjemmeklippede juletræsranke, som jeg synes  er julet, men samtidig dejlig enkel og grafisk flot, når den hænger på væggen…




For at være med i lodtrækningen skal du blot skrive en hilsen i kommentarfeltet nedenfor senest den 3.december kl. 21.

Som jeg har skrevet om tidligere har bloggen ført nye venskaber med sig. Herudover nyder jeg stadig, at jeg  kan vise mine fjollerier fra hverdagen frem - hvad enten det drejer sig om kreative påfund og idéer eller hverdagstanker om alt mellem himmel og jord. Mit håb for bloggens fremtid er et nyt design og færre instagrambilleder :-)

Tak fordi I følger med!

Fie


25 kommentarer:

  1. Den er jeg med på.. Du har ret, den er enkel men julet, rigtig fin :)
    Den vil jeg gerne vinde..
    Kh. Susan

    SvarSlet
  2. Den er liiiiige mig -Det er julet og cool:-)
    Hip hip hurra for bloggen din. Kh

    SvarSlet
  3. Tillykke med de tre år.
    Sikke noget fint pynt, det vil pase fint herhjemme :-)
    lki@lobe.dk

    SvarSlet
  4. Tillykke med blogfødselsdagen.. Skønt at følge dig, og vil super gerne vinde noget fra din hånd..

    SvarSlet
  5. de er rigtig fine, gerne med:)
    coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  6. Ej, hvor er den dog fin! :)


    Vh. Christina
    christinabstoldt@gmail.com

    SvarSlet
  7. Den er da rigtig fin. Tillykke med de 3 år

    SvarSlet
  8. Hej Fie. Den er rigtig flot! :-)
    Tillykke med din blogs fødselsdag.
    kh Mai / maiodgaard@gmail.com

    SvarSlet
  9. Hvor er den fin! Tillykke emd de tre år! :-)

    SvarSlet
  10. Den vinder jeg :) ellers må jeg jo selv i gang :)

    Tillykke med bloggen !

    SvarSlet
  11. Det er første gang, jeg er inde på din blog. Jeg søgte på juleting til at pynte min nye lejlighed med og så dukkede denne fine juletræsranke op. Det er lige min stil. Grafisk, enkelt og alligevel enormt personlig. Jeg er stor fan.
    Mange hilsner
    Julie (stud.psyk.julie.lund@gmail.com)

    SvarSlet
  12. Tillykke med de 3 år.
    De er så fine dine træer og de må meget gerne pynte på min væg :)

    linejuulelley@gmail.com

    SvarSlet
  13. Tillykke med de 3 år. Lækker give away☺️

    SvarSlet
  14. Åh endelig stilfuldt enkelt juleri. Det ønsker jeg mig! Bedste hilsner iben Laursen

    SvarSlet
  15. Hvor er den fin! Smuk og enkel, lige som jeg kan lide julepynt :)

    Glædelig 1. advent :)

    vh stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Jeg ejer desværre ikke særlig meget julepynt - men den her er virkelig fed, den ville jeg gerne have!!
    Knus Gitte fra boghylden.wordpress.com :)
    gittewinneche @ hotmail.com

    SvarSlet
  17. Glædelig jul, jeg deltager :)
    Maria // mariamoeller@live.dk

    SvarSlet
  18. Wow, den er fin! Måske jeg selv skulle kaste mig ud i samme stil? ;-)

    SvarSlet
  19. Tillykke med de tre år :)

    SvarSlet
  20. Tillykke! og jeg deltager med glæde :O)

    Julekram herfra!

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...