25. nov. 2013

Juleforberedelser...





Jeg er så småt ved at være klar til decemberstart... Den meget sparsomme julepynt er ved at være på plads, så nu mangler jeg bare, at få udført nogle af de mange juleidéer jeg har skrevet ned på to do listen… Jeg er stor fan af hjemmelavet julepynt, for den er ofte langt billigere end det købte, og så er det altså hyggeligt at bruge de mørke novemberaftener på at forberede julens komme. 
Adventsgaverne til moren, søsteren og mosteren er klar til at blive afleveret, men børnenes mangler jeg at få styr på. Diverse naturmaterialer er hentet hjem fra skoven, så inden fredag skulle der gerne hænge en stor lærkegren fra min fars sommerhusgrund over sofaen med julepynt på.
Beklager de halvdårligere instagrambilleder, men de er trods alt bedre end mørke novemberbilleder fra iphonen ;-)

Fie


7 kommentarer:

  1. De er så fine de glimmer cirkler... :)
    sys nu også det er hyggeligt at lave pynt selv. Men sådan er det vel at være DIY menneske :)) hihi..
    Kh. Susan

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de giver lige lidt ekstra til min ellers meget hvide oppyntning ;-)

      Slet
  2. Søde sager;0) Hvordan følger jeg din blog - kan ikke se sådan et medlems følgeskab nogen steder..
    KH Iben

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Iben
      Nederst på siden er der et Bloglovin ikon- tryk endelig og følg med:-)

      Slet
  3. Det ser super hyggeligt ud!! Og lækkert (gave-)papir (?) fra aldi!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, blev da superglad og overrasket, da det kobberfarvede papir lå der og kaldte på mig - til kun 11kr. ;-)

      Slet
  4. Det er lige præcis de små (og store) projekter, der går de mørke eftermiddag og aftner så hyggeligt ;o).

    Glæder mig til at kigge med i december ;o)

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...