24. nov. 2013

#kreatræf171113 + 1 vinder...

Forrige weekend afholdte jeg sammen med Gitte et lille kreatræf i Lystrup. Vi havde glædet os lææænge til dagen, og var meget spændte…





Som billederne viser var det en virkelig skøn dag! Nogle havde taget symaskinerne med, mens andre havde garn- eller papirprojekter med. Jeg selv havde taget lidt stjernestrimler med og karton til en juletræsranke. Mere om resultatet af mine anstrengelser en anden dag :-) 
Stemningen var lige så uhøjtidelig og hyggelig som vi havde drømt om, og alle var meget åbne, nysgerrige og villige til at dele ud af deres idéer og kunnen. Pia var så sød at vise os alle hvordan man foldede de fineste træer, og jeg kan se på både Instagram og diverse blogs, at der kommer rigtig mange af de fine træer frem i julehjemmene rundt omkring.


Gitte og jeg blev meget begavede, og vi var helt overvældede over de fine værtindegaver som folk havde med til os. Jeg har den sidste uge nydt både de spiselige, men også dem, der nu pynter rundt omkring i vores hjem - 1.000 tak!- VIRKELIG






Næste træf bliver engang til foråret, så først i det nye år, kommer der en invitation her på bloggen og på instagram…

Manden min valgte kommentar nr. 22 som vinder af min Give Away med Sylvanian Family, og det er Laila Jensen- tillykke! 
Hvis du sender mig en mail på annesophielynggaard@gmail.com, så skal jeg sørge for, at der kommer en fin snescooter hjem til dig inden længe…

Hav en skøn uge!

Fie

10 kommentarer:

  1. weeee jubiii det er da mega fedt!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt med en glad vinder, din adresse er sendt videre, så snart er præmien på vej:-)

      Slet
  2. Ihh hvor ser det bare hyggeligt ud, og sikke nogle fine værtindegaver I blev forkælet med :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var virkelig overvældende!

      Slet
  3. Hvor ser det bare hyggeligt ud, var virkelig ked af, at jeg ikke kunne komme alligevel.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, øv!- men så MÅ du jo komme næste gang ;-)

      Slet
  4. Det ser ud til at have været en super dejlig dag. Fulgte også med på ig :) Lækkert!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, sådan en dag giver energi til kreativiteten:-)

      Slet
  5. Hej Fie... Nu må jeg da følge din blog:0) sikke gode billeder du har lagt ind af jeres skønne kreatræf.. Det VAR SÅ hyggeligt... Og vupti var der da osse lige et billede af mig"fruen her";0)
    Holder øje med dig og træf igen.. Påtænker også at holde et i detnye år;0)
    KH Iben

    SvarSlet
  6. Ja, du kom da selvfølgelig med :-) Hopper omkring din blog med det samme...

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...