17. nov. 2013

Skovtur + Give Away med Sylvanian Family





Vi var for et par uger siden på familietur til Skovmøllen ved Aarhus. Det var en virkelig smuk tur, og børnene var meget fascinerede af alle træerne, der var væltet efter stormen. De nye rum der var blevet skabt i skoven, blev bl.a. udnyttet til nye lege…



Da vi skulle teste det transportable hus fra Sylvanian Family, blev oplevelserne fra skoven ført med ind i legen. Dyrene skulle i ly for stormen, og så var det jo smart at huset kunne lukkes til. Huset er et stort hit, for Ida kan nu pakke sine dyr ned i huset, når vi skal besøge familie og venner. 

Er dit barn også glad for de søde dyr fra Sylvanian Family, så kan du ved at ligge en kommentar til dette indlæg senest søndag den 24.november kl.20 vinde en sej snescooter med plads til 2 dyr. Du kan se den her.

God søndag til alle der kiggede forbi! 
Fie





23 kommentarer:

  1. Den ville være dejlig at vinde til pigen herhjemme

    SvarSlet
  2. Ihh hvor fint jeg er med!!!
    Laila Jensen
    Regnbuens@hotmail. Com

    SvarSlet
  3. Min datter elsker Sylvanian Family.
    keolesen@privat.dk

    SvarSlet
  4. Sikke nogle dejlige billeder fra skoven, og fint lille hus. Vi har faktisk ikke Sylvanian (endnu) men tror lige det vil være noget for Karla, så skal der måske et par dyr i pakkekalenderen...

    SvarSlet
  5. Den vil min datter rigtig gerne vinde.
    Louise / louiseogchris@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Dejlige billeder fra skoven :)
    De søde sylvanian dyr vil jeg rigtig gerne vinde :)

    SvarSlet
  7. Min pige vil gerne vinde den lille snescooter : )
    sinestrange@gmail.com

    SvarSlet
  8. Vi ELSKER Sylvanien, så vi vil meget gerne vinde:-D

    SvarSlet
  9. Laura ønsker sig Sylvanian og har foreløbig ikke noget, så jeg deltager gerne......
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  10. Den vil min datter da blive rigtig glad for :-)
    Vh Eva

    SvarSlet
  11. Jeg vil meget gerne vinde den til min yngste datter.

    SvarSlet
  12. krydser fingre for en ekstra kalendergave :)

    SvarSlet
  13. Den ville prinsessen blive glad for :) Hun elsker de små dyr som var det hendes børn :)
    Mette Nielsen.
    mette.nielsen153@gmail.com

    SvarSlet
  14. Deltager med glæde - min datter elsker de små dyr!
    /Nina - voresalbum (a) hotmail.com

    SvarSlet
  15. Dejlig gevinst, jeg deltager gerne.
    lki@lobe.dk

    SvarSlet
  16. Jeg vil meget gerne være med :)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  17. De er så søde og mine børn er vilde med dem :-), så deltager meget gerne

    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  18. ihh de er fine jeg er med

    Laila Jensen
    regnbuens@hotmail.com

    xxx for at jeg er den heldige!!

    SvarSlet
  19. deltager og x fingre
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet

Skriv endelig en kommentar så jeg kan se, at du har været her...